Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Navision

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet regnskab i sumasumarum, men har været nød til at skifte til Navision men er gået i stå, da jeg ikke kan finde ud af at oprette bilag, kreditor, og bogføre på korekte måde.

Er der en der kan give mig hurtigt lektion is at gøre dette, måske via teamviewer, hvor man kan se skærm hos mig? Jeg vil være meget taknemmelig for hjælp.

Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

Hvorfor er du skiftet?

Har du ikke en manual eller hjælpeprgram?

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 21:48

Jeg har skiftet fordi, Suma mangler nogen af funktioner såsom, hvormeget man har købt af en kreditor samlede og gæld til Leverandøren osv. jeg kan ikke rigtigt lide at arbejde med Navision for jeg synes den er alt for avanceret til mig. Men jeg bliver nød til det.

Jeg har manualer og prøver at arbejde efter dem men får nogen fejl meddelser som jeg ikke rigitgt kan forstå at løse. Jeg håbet på at nogen vil afsat lidt tid til at hjælpe mig.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:30

Navision er super, hvis man vil have statistiker og masser af forskellige oplysninger udskrevet..

Men så skal det også skrives, at det tager lidt tid at opsætte programmet og at du altid kan finde hjælp med F1 knappen..

Du kan også købe lærebøger eller manualer til den, men hvilken version bruger du ??

mvh

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 12:19

Jeg bruger den nyeste, den er hostet udgave, og jeg har manualer men derer stadig hindringer, som gør at jeg ikke kan går videre.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:50

For at hjælpe, skal man vide noget mere konkret..

Hvad er det, du ikke præcis kan finde ud af?

Hosted navision ?? den hedder noget mere bag ordet navision

kig på menulinien og tryk på ordet HJÆLP

herefter trykker du på OM od du kan se hvad den hedder og hvilken version den er..

mvh

Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 13:15

Okay har lige gjort som du sagde og fandt frem til at det er en udgave 5 " Version DK Dynamics Nav 5.0"

Jeg har kunne oprette bilag i suma og bogføre dem når de var betalt, men Navision fungerer på helt anden måde formoder jeg, da jeg ikke kan finde måden at oprette bilag. hvergang jeg prøver at bogføre noget uden at oprette bilag men bare direkte bogfører, får jeg forskellige fejl meddelser og kan ikke går videre.  Jeg har heller ikke kunne oprette nyt regnskab, da jeg hele tiden fik fejl, når jeg skulle definere regnskabs perioder.

Men lig pt. vil jeg meget gerne bogføre, da vi skal lave momsregnskab og der er ikke lang tid tilabge. jeg håber at du kan hjælpe, hvis du vil så kan du se hvordan jeg gør det ved at bruge teamviewer, som er gratis program som kan forbinde min og din PC sammen og du vil kunne se min skærm.

Hilsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)