hej til jer som sender mange pakker hvad for et firma bruger i og hvad giver i pr. kg. ??? |
Hej Knarreborg.
Jeg har gennem længere tid brugt GLS som fragtfirma. Fragt raten er lav, idet jeg selv indleverer til en pakkeshop som så videre sender.
Problemer er blot, at GLS kun leverer hverdage mellem 8-16, da jeg ikke har pakkeshop modulet i min webshop endnu, hvilket gør at kunderne kan afhente deres pakke i nærmeste pakkeshop. Hvis jeg havde det, var det klart GLS jeg brugte :)
Desværre er jeg nødt til at bruge Post Danmark, men jeg har store problemer med deres volumen-tillæg :( De koster mig en bondegård, da deres pakker ikke må være ret store, førend de banker 79 kroner oveni som tillæg :(
Så jeg ville rigtig gerne over på GLS pakkeshop modulet, hvilket jeg håber det firma der har lavet min shop får integreret. De vil til at arbejde på det.
Men post danmark står desværre som en leverings sikkerhed. Jeg har INGEN problemer med leverancerne - det havde jeg før, da GLS skulle levere ud til kunderne direkte.