Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej hvem bruger i til fragt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej til jer som sender mange pakker hvad for et firma bruger i og hvad giver i pr. kg. ???

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:26

Hej Knarreborg.

Jeg har gennem længere tid brugt GLS som fragtfirma. Fragt raten er lav, idet jeg selv indleverer til en pakkeshop som så videre sender.

Problemer er blot, at GLS kun leverer hverdage mellem 8-16, da jeg ikke har pakkeshop modulet i min webshop endnu, hvilket gør at kunderne kan afhente deres pakke i nærmeste pakkeshop. Hvis jeg havde det, var det klart GLS jeg brugte :)

Desværre er jeg nødt til at bruge Post Danmark, men jeg har store problemer med deres volumen-tillæg :( De koster mig en bondegård, da deres pakker ikke må være ret store, førend de banker 79 kroner oveni som tillæg :(

Så jeg ville rigtig gerne over på GLS pakkeshop modulet, hvilket jeg håber det firma der har lavet min shop får integreret. De vil til at arbejde på det.

Men post danmark står desværre som en leverings sikkerhed. Jeg har INGEN problemer med leverancerne - det havde jeg før, da GLS skulle levere ud til kunderne direkte.

Tilmeldt 16. May 09
Skrevet kl. 22:32

tak for svaret

hvor mange pakker sender du om dagen ( ca. )

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Skrevet kl. 22:34

Alt for lidt endnu desværre :(

Jeg vil tro, at jeg alt i alt sender max. 20 pakker om ugen. Men det vokser lige så stille - så kræver tålmodighed :)

Jeg har næsten lige købt ny shop, så min SEO er ikke god endnu, men skulle gerne blive bedre ;)

Hvor mange sender du selv?

Tilmeldt 16. May 09
Skrevet kl. 22:44

jeg er desværk ikke startet inu men jeg overvejer det meget kraftigt i en fart ;-)

lever du kun af dit firma og hvor mange timer bruger du på det om ugen og hvem har lavet din shop

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Skrevet kl. 22:51

Uha nej.. kan ikke leve af det endnu! ;) Jeg laver freelance regnskabsarbejde for små selvstændige ved siden af og vedligeholder en varedatabase for en privat dagligvarekæde :) Derudover bruger jeg så ca. i gennemsnit 1 time om dagen på min shop.

MEEEEN... jeg vil rigtig gerne leve af den på sigt - men som så mange andre mangler jeg at komme til tops på Google. Der er så mange udbydere der rigtig gerne vil hjælpe, men årh hvor er man altid mistroisk! ;)

Jeg har en aftale med Kelkoo om markedsføring. Det er en rigtig god aftale, men der er så mange overvejelser især omkring fragt. Hvor meget vil kunden betale? Skal man lade være med at kræve fragt og lægge det i prisen? Skal man lave netto netto priser og så bon'e fuld fragt oveni? Især fragtdelen synes jeg er svært.

Min shop er udviklet af www.setweb.dk - dem har jeg kun gode erfaringer med.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)