Salgstekst... hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 20
Indlæg ialt: 1
ADHD Skrevet 20-02-2020 kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal holde et foredrag om ADHD og mistrivsel af børn og unge, hvor jeg fortæller om mine erfaringer og tilbyder at hjælpe forældre til disse børn.

Min tekst skal være sælgene, give tillid og være imødekommende, den skal på skolens forældreintra. Målet er at få flest mulige forældre med børn der har ADHD eller mistrives med til foredraget.
Jeg mangler input til følgende jeg har skrevet:

På forhånd Tak, Grethe

Foredrag med HUSET FABRICIUS
- Hjælp til forældre der har børn og unge med ADHD eller som mistrives.

”50 procent af børn og unge med ubehandlet ADHD eller mistrivsel udvikler et misbrug af rusmidler og 35 procent af de voksne med ADHD er straffet for en kriminel handling”

Det er skræmmende tal. Lad os få italesat de udfordringer familier til børn og unge med ADHD eller som mistrives har.

Coach Grethe Fabricius fortæller, om sine erfaringer med at hjælpe forældre til børn og unge der har ADHD og som mistrives.

”I min fortælling kommer jeg ind på min egen historie med min søn på 19 år, som fik konstateret ADHD som 17årig. Hvilket følelsesmæssigt kaos vi kom igennem med en hverdag fyldt med konflikter og et startende misbrug (selvmedicinering). Jeg fortæller om, hvorfor ADHD blev konstateret al for sent, hvordan vi fik hjælp og hvilke udfordringer vi mødte undervejs samt hvor vanskeligt et opdragelsesarbejde man står over for”
Grethe Fabricius er i dag coach hos HUSET FABRICIUS, hvor hun hjælper forældre til børn og unge med ADHD eller som mistrives.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere