Nummeret er på nuværende tidspunkt stadig til salg. så kan vi finde en god og hurtig handel:) |
Må nu give flemming ret i der ikke er tale om et platin nummer.
Nummeret er på nuværende tidspunkt stadig til salg. så kan vi finde en god og hurtig handel:) |
Må nu give flemming ret i der ikke er tale om et platin nummer. |
Som der også bliver skrevet så er det et af de "dårlige" platinnumre, så om det er et guld nummer eller et dårligt platin... tja... Jeg har selv 3512 4400 da jeg bor i Kalundborg hvor postnummeret er 4400.....men det bliver jeg vist ikke rig på at sælge |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Jeg syntes nu personligt at nummeret er ret godt:) |
Jeg har 28 14 84 03 Altså 28 divideret med to = 14 14 divderet med to er ca. 8 8 divideret med to = 4 14 minus 8 minus 4 minus de 2, som vi hele tiden har divideret med = 0 Vi har divideret med 2 i alt 3 gange: 28 14 84 03 !!! Alle kan huske det :-) mvh Hans
|
.... eller 14*6=84
|
Ja da ligesom alle mine kunder der er 35 år og har 12 børn og kommer fra Kalundborg, siger at de kan huske mit nummer.... resten har jeg ikke lige fået respons fra. Det hænder dog et par gange om året at der er en der skal snakke med kunde og co der har 35 44 12 00.... |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Hans, du forstår da også at simplificere selv de mest komplekse områder!
|
Jeg vil nu kalde det er platinnummer - jeg synes ihvertfald, at det er nemt at huske. Jeg er dog ikke i målgruppen, for jeg har et overordentlig dejlig (og, synes jeg, nemmere) nummer :-) |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Mit nummer er også nemt... det ender på 1234 Men det med "guldnumre" er ikke andet end en malkeko fra teleselskabernes side. jeg var selv i et teleselskab hvor vi skulle sidde og fjerne "guldnumre" for at vi kunne sælge dem for en højere pris. Der var ingen "facitliste" for hvilke numre som var ekstra gode. Det nummer der kan være godt for en er måske ikke godt for en anden. Men ville nu godt have haft et nummer der endte på 1448. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....