Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har dette metatag nogen betydning for SEO

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Altid mellemrum for at være sikker.

better safe than sorry!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 15:54

Senna:

Når nu vi er kommet ind på keywords, så husk lige at det ikke kan betale sig at proppe alle de tænkelige ord ind du kan. Hold dig til dem der er relevante så du er mere emne specifik. Vil mene at alt der kommer i nærheden af 20 eller mere keywords, begynder at ligne stuffing. Hvilket straffes.

Jeg er enig med Senna i at det vil være stuffing med så mange keywords, og hvis du vil have det maksimale ud af dine keywords, bør du lave en side pr. keyword som udgangspunkt, sørge for at der er 2-5 relaterede keywords/synonymer med i teksten, og benytte dem som meta keywords, 3-6 keywords bruger jeg selv maksimalt pr. side

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:54

Og skal jeg være bare en anelse på tværs her, skal du overveje nøje, hvor længe det vil tage at rette dine keywords til. Skal du bruge 30 sekunder pr. side på et et site med 100 sider, er det 50 minutter, du kunne bruge på f.eks. at skaffe links i stedet.

Linkbuilding vil kunne skaffe dig bedre position hos Google, mens kommaer mellem søgeord  vil være nice-to-have.

Men har du rigeligt tid, så ret bare dine keywords til, så de står korrekt med kommaer imellem.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 16:01

Frank Hellerup Madsen:

Og skal jeg være bare en anelse på tværs her, skal du overveje nøje, hvor længe det vil tage at rette dine keywords til. Skal du bruge 30 sekunder pr. side på et et site med 100 sider, er det 50 minutter, du kunne bruge på f.eks. at skaffe links i stedet.

Linkbuilding vil kunne skaffe dig bedre position hos Google, mens kommaer mellem søgeord  vil være nice-to-have.

Men har du rigeligt tid, så ret bare dine keywords til, så de står korrekt med kommaer imellem.

Det har du jo ret i Frank, men vil dem der bruger keywordtagget så ikke læse det som et langt sammenhængende long tail?

Eller mener du at de godt selv kan skille det ad?

Jeg er dog enig i at tiden kan bruges bedre til linkbuilding...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:07

Janno Damgaard Lassen:

Det har du jo ret i Frank, men vil dem der bruger keywordtagget så ikke læse det som et langt sammenhængende long tail?

Eller mener du at de godt selv kan skille det ad?

Jeg gik ud fra, at det var en dansk side, hvor Google sidder på 96% af alle søgninger. Og der er keywords komplet ligegyldige pt.

At bruge tid på keywords er en fremtidssikring mere end noget som helst andet. (Hvis nogen søgemaskiner skulle få den mærkelige idé at lægge mere vægt på keywords igen). Så i dette tilfælde var jeg mest af alt ligeglad med, om søgemaskinerne skiller ordene ad eller ej.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 16:12

Frank Hellerup Madsen:

Jeg gik ud fra, at det var en dansk side, hvor Google sidder på 96% af alle søgninger. Og der er keywords komplet ligegyldige pt.

At bruge tid på keywords er en fremtidssikring mere end noget som helst andet. (Hvis nogen søgemaskiner skulle få den mærkelige idé at lægge mere vægt på keywords igen). Så i dette tilfælde var jeg mest af alt ligeglad med, om søgemaskinerne skiller ordene ad eller ej.

Ja, det er selvfølgelig logik for burhøns... Stick out tongue

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)