Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til WordPress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har lige et par små spørgsmål til WordPress:

#1 Hvis jeg vil oploade en lydfil (mp3) og have den afviklet i wordpress, så er der ingen vej udenom, at jeg skal upgradere til "space upgrade" vel?

#2 I menuen hedder det første link "Hjem," hvilket jeg gerne vil ændre navnet på. Men det kan jeg simpelthen ikke få mulighed for nogen steder? Finder det meget mærkeligt. Har jeg blot overset funktionen? 

#3 Jeg vil gerne gøre det muligt, at man kan stemme på de lydfiler som uploades. Hvordan kan jeg gøre dette smartest, så det har samme funktioner og udseende som vi kender det fra thorborg.tv?

Det var blot det :) Håber I er friske på at hjælpe.

Dgh

Mathias Fisker

http://studiepusher.wordpress.com/

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Bruger ikke selv wordpress. Men hvis man kan ændre designet osv, så må man også kunne ændre menuen.

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 20:05

Der er ikke lige nogen, der har så meget erfaring med WordPress eller hvad?

Dbh. Mathias Fisker

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 20:31

Mathias Fisker:
Der er ikke lige nogen, der har så meget erfaring med WordPress eller hvad?

Er det korrekt, at det er en hosted blog på wordpress.com vi snakker om?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 20:51

Ja det er det. Det fik jeg ikke gjort helt klart åbenbart. :)

Dbh. Mathias Fisker

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:01

Mathias Fisker:

#2 I menuen hedder det første link "Hjem," hvilket jeg gerne vil ændre navnet på. Men det kan jeg simpelthen ikke få mulighed for nogen steder? Finder det meget mærkeligt. Har jeg blot overset funktionen? 

Det kan ikke ændres, med mindre du selv hoster skidtet. Det er en del af dit theme. Det eneste du kan gøre, er at finde et theme der ikke har Home-knappen, eller kalder den noget andet. 

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 21:12

Tak for svaret. :) Men er godt nok forundret over, at det ikke er en mulighed. Hmm. Sjov begrænsning at sætte.

Dbh. Mathias Fisker

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt ændre det på en wordpress.com løsning.. men så koster det... det kræver at du betaler for at få muligheden for at ændre i dine theme-filer..  og får du den mulighed, så er det meget nemt at ændre...

det er ikke en sjov begrænsning, det er en økonomisk god begrænsning for Automattic :-).. for ALLE vil gerne kunne ændre i deres design, ingen er tilfredse med det som standard ...

Nu er det mig som har installeret thorborg.tv, og det plugin der er brugt hedder "WP-postrating" http://lesterchan.net/portfolio/programming/php/ ... og de top lister du ser i hans sidemenu er modificeret lidt frem...
Men der er du vist begrænset på en wordpress.com løsning... der skal du have en egen-installation...

Held og lykke... :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)