Hej Vi har fået en rigtig god ide, som vil gavne både borgere, miljøet, og spare det offentlige for bl.a. mange renovationsomkostninger. Vi har erfaring med mindre salg til private, men hvordan er det bedst at gribe det an, når man skal sælge sit produkt og ydelse til det offentlige (B2G)? Vi har selvfølgelig styr på hvad vi kan tilbyde, og påvise, hvordan det vil være en god forretning for det offentlige. Men hvordan skabes kontakten? Alle indputs er velkommen. Mvh Michael |
Hej.
Det er ikke det nemmeste i verden, det har taget mig 5 år og komme indenfor og nå først man er kommet ind i deres system "computer" så bruger de som regel ikke andre i mange år, så med mindre i har noget helt særligt at sælge så bliver det svært, jeg ved godt at i desse finans tider der er det dem der har guldet, med der er mange om budet og mange der prøver at sælge til dem, og jeg kan godt se det fra deres side ,de hved ved de har ikke hvad de får, med den bedste måde er at ringe til de personer der står for indkøb af de vare som i sælger, ikke reklame på mail eller brev eller noget det ryger som regl bare ud med det samme.
Venlig hilsen.
Ronnie www.ballonbutikken.dk