Jeg bruker selv Fitline produktene og de er også godkjente for salg i Norge. Produsert i henhold til GMP standard, under stadig kontrol fra Swiss Nutrition control(eller hva det nu heter), og frivillig underlagt random testing fra Tysk Anti-dop forbund. Blandt offisielle brukere finner du blandt annet: Dt Tyske Sykkel forbund, Det Tyske hockey forbund, Det Malaysiske Special Olympic Team.... ja de har til og med en hel bok der omtaler de forskjellig elite utøvere i mange sportdgrener verden overder offisielt er brukere av PM's produkter. Jeg har også vært og besøkt dees kontor i Speyer (Tyskland) hvor de har distribusjon, lager, kontor etc.... Lykke til videre me din forrentning. |
Tak for det :-) Jeg er også VILD med produkterne, men det betyder også meget for mig at firmaet bag er så stærkt.
Var i Lidköbing på IMM kursus i sidste week. En masse svenskere og nordmænd. Jeg var den eneste dansker. Vi er sgu så skeptiske herhjemme. Det er dumt at være naiv, men forstår ikke at folk ikke prøver når produkterne er godkendt og 30 dages fuld returret....Ja, for ikke at tale om hvis man som os to, vil bygge forretning også- Det er GENIALT.
SommerSmil
Alexandra