Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af Wordpress blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg har et lille problem, som jeg er 100% sikker på at i kan hjælpe mig med (for det kan i altid Wink)

Jeg har en blog hosted hos Wordpress.com, som jeg gerne vil flytte til min egen Wordpress installation. Bloggen hos Wordpress.com ligger på mit eget .com domæne, hvilket jo gør det en del lettere fordi jeg slipper for at skulle finde en smart måde at redirecte på. Eller hvad?

Problemet er at jeg gerne vil bevare mine placeringer i Google, og mit spørgsmål er så:

Hvis jeg installerer Wordpress på min egen server, opsætter mit domæne fra Wordpress.com på den nye installation, ændrer permalink, sådan at de får samme struktur som hos Wordpress.com og jeg herefter importerer alle mine gamle indlæg, opdager Google så overhovedet at bloggen er flyttet?

Er det ønsketænkning?

Mvh Peter Suhm

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Hvis du kan gøre det sådan at dinblogadresse.com/ditindlæg1/ fortsat ligger på dinblogadresse.com/ditindlæg1/  osv. så vil resultatet være ideelt, men det er bedst hvis du lige kan skrive hvilken adresse det handler om for at tjekke tingene ordentligt inden jeg svarer dig med sikkerhed.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 17:34

Hej Anders

Tak for hurtigt svar!

Jeg har sendt dig en PM med URL'en.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:55

Hej Peter

Jeg har lavet et hutigt tjek og det ser ud til at det nok skal kunne lykkes uden problemer.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 20:57

Hej Anders

Det lyder godt! Jeg håber du har ret...

Tak for din tid!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Synes lige jeg vil tilføje at flytningen gik ganske fint! Så vidt jeg kan se er der ikke sket noget (negativt) med mine placeringer i Google. Tricket er selvfølgelig at da jeg har brugt mit eget domæne hos Wordpress.com, og har benyttet præcis samme permalink struktur, har Google ikke opdaget server skiftet.

Endnu en gang tak for hjælpen!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)