Er der nogen som kan give en ca. pris/overslag på etableringen af en hjemmeside som i funktionalitet samt opbygning minder om autocom.dk. Hvor langt tid tager produktionen endvidere? |
Internet auktion
- 1
Nu har jeg ikke sat mig 100% ind i det, men mit bud er omkring 500 timer for programmeringen. Derefter finder du nok en række bugs m.v. og andre ting du vil tilrette osv. Jeg vil skyde på yderligere 100 timer til dette. Dertil skal du ligge grafik. Alt efter bureau/freelancer ender du nok på en 25-45.000 (vildt bud jeg ikke ved synderlig meget om) Hvis du skal lave sådan et projet vil jeg nok anbefale dig at finde en dygtig programmør og ansætte vedkommende i fx 6 måneder. Find evt. et freelance projektleder og en freelance system udvikler som kan udvikle og klarlægge udviklingen for dig og som kan sætte programmøren i igang. Morten |
Et hurtigt bud - 50-200K. Det burde kunne laves på en mandemåned eller to. |
Hvis du vil have et seriøst bud skal du nok skrive lidt mere omkring hvad du vil have! Når nogen lover dig du kan få en side som Autocom.dk for 45.000 kr, så ville jeg springe til med det samme |
Jamen så skal jeg da gerne springe til - jeg kan godt lave en kopi af Autocom.dk for 45.000 plus moms og design (kan anbefale www.rhfreelance.dk, der har designet alle mine egne hjemmesider) Men så har jeg ikke lavet nogle løfter til avancerede administrationsmuligheder etc. - til det må du skrive en mere udførlig kravspecifikation, så skal jeg gerne give et nyt tilbud. Det kan stå klart på ca 4 uger fra jeg har designet. Skriv evt. til mig på ms@onlinefactory.dk hvis du er interesseret. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense