Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser Googles søgeresultater ud i andre lande

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tit tænkt på om der findes et værktøj, hvor man kan se Googles søgeresultater i forskellige lande. Søger jeg på "DICOM" på en computer i Danmark og på en computer i Sverige eller Tyskland får jeg forskellige søgeresultater frem. Jeg vil helst undgå at skulle rejse til de forskellige lande for at se hvordan søgeresultaterne ser ud, så derfor tænkte jeg på om nogen havde udviklet sådan et værktøj?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07

enkelt du bruger de forskellige lande f.eks.tyskland  www.google.de   sverige www.google.se  ja sådan kan bruger du alle verdens lande.

rettelse pga. spørgsmål nedunderne mit indlæg.

google.dk ser også sådan ud  i tyskland , det sjove er man kan se dem hvem der køre advords i f.eks. tyskland  kunne jeg se og det var de danske advords alligevel jeg sad i danmark.  og der dukket ingen danske sider op når jeg søgte på strip i google.de selv om jeg gik alle siderne igennem med når jeg søgte på google.dk  kom der næsten kun danske sider frem med også engelske nok fordi det ord jeg søgte er iinternational ord så  det ikke nødvendigt  at bruge alt mulig andet , da forskellen er meget lille vis der er nogle forskel , den kunne jeg ikke se med de ord jeg valgte ,

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:18

Hej Christiansen

Det er ikke helt nok blot at tilgå Goolge via fx www.google.de

Google ser også på din browsers sprog og din geografiske placering baseret på din IP-adresse.

Jeg bruger nogle gange online proxy-tjenester til at simulere brugere i udlandet - fx www.proxify.com eller www.hidemyass.com - det er tilsyneladende mere som at være uden for DK

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:37
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:36

Hej

Mange tak for jeres svar. De har givet mig noget at arbejde videre med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)