Jeg fik hjælp af jer igår da min blog ikke kunne findes via Google.
Det kan den stadig ikke. jeg har placeret link forskellige steder, placeret artikler div. steder med link.
webadr. virker på alle sites.
Det nye er nu at jeg har forsøgt at sende sites til Google via Google webmaster værktøjer og de er nu kommet tilbage med en status der siger: FEJL ikke understøttet filformat
En anden site kommer tilbage med General http fejl 404 blev ikke fundet. men når jeg indtaster siteaddr. i browseren virker det.
Du har vel ikke tilmeldt din side til Google via den der tilføj-side formular?
Det er der aldrig nogen grund til, så lad være med det. Du må bare væbne dig med en smule tålmodighed og blive ved med at fylde godt indhold i bloggen og skaffe links til siden. Mit bud er stadig, at du bør være indekseret på højst et par dage.
13. maj 2009 ... #3. OPSØG - SPØRG - UDVID Opsøg viden, sæt spørgsmåltegn, udvid din horisont! Nu er vi der hvor sindet er parat til at blive styrket og ... livetskarrusel.blogspot.com/ - 63k - Cached - Lignende sider -
Når jeg, via Google, søger på Livets karrusel med eller uden www adresse er resultatet de indlæg der er på Amino, ikke nogle fra Livets karruel.bloggen.
Hvordan kan du se at der er en side indekseret.? Jeg er møj grøn på dette område men suger til mig så godt jeg kan.