Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger artikler bøger om SEO , metatags osv..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have gode ideer til artikler / bøger om SEO dvs. meta tags, og alt det andet man skal tænke på i denne forbindelse.

Gerne både artikler på nettet og bøger man kan låne. :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:16

Hej,

Der findes læssevis af godt og mindre godt læsestof derude. Jeg skrev tidligere et blogindlæg herinde om SEO-læsestof til begyndere. Det har links til nogle gratis amerikanske e-bøger om emnet. I kommentarerne er der yderligere links til artikler og blogindlæg.

Men siden da har Thomas Rosenstand udgivet sin SEO-Lex bog, hvor du også kan blive noget klogere på SEO bare ved at læse den gratis light-udgave.

Og ellers har emnet været oppe tidligere, f.eks. i denne tråd, hvor jeg smed lidt flere links - og også anbefalede at bruge Amino som SEO-ressource, da der ligger rigtigt mange guldkorn herinde i tidligere tråde.

Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:31

Hej hjensen

Jeg er i gang med at læse Thomas Rosenstands bog "SEO LEX" - har læst ca. 80 sider af 135.
www.seo-lex.dk

Det er en udmærket bog både for begyndere og let øvede. Den kommer virkelig rundt om alt det grundlæggende der skal være i orden på en hjemmeside eller webshop.

Mikkel DeMib skulle også snart udkomme med en bog.

Der findes også en gratis e-bog her: www.seokursus.dk
Jeg har ikke læst den og ved ikke om den er god eller dårlig

PS - jeg har ingen personlig interesse i at nævne bøgerne her.

Ellers vil jeg foreslå at du følger med i nogle blogs - fx Thomas Rosenstand - Mikkel DeMib - Lars Backmann

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:53

CoolLinks:

Der findes også en gratis e-bog her: www.seokursus.dk
Jeg har ikke læst den og ved ikke om den er god eller dårlig

Hov, seokursus-bogen har jeg da rent glemt. Jeg har læst den. (i hvert fald første udgave. Har ikke tjekket, om den er udkommet i senere udgaver).

Den er meget basal og beskrivende og kan vel godt bruges som en allerførste introduktion til emnet. Har man blot snuset en lille smule til SEO, er der ikke så meget at komme efter. Retfærdigvis skal det siges, at titlen også er "Søgemaskineoptimering for begyndere"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)