Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker i kommision - ønskes!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Jeg har en butik på hånden, som ligger på gågaden i en af Danmarks mest besøgte turistbyer.
-Byen bliver hver sommer besøgt af mere end 1 mill. turister fra primært Danmark, Tyskland, Norge og Sverige.
 
Butikken kommer primært til at sælge smykker i sølv og rav, men søger desuden lidt "krydderi". Så hvis du er en af de kreative sjæle herinde, der sidder og sveder over din egen smykkekollektion af lidt pænere dele (prisleje ca. 400 - 4.000 kr.) og har du mod på at springe ud med smykker i kommision denne sommer, er her chancen.. 
 
Opstart vil være indenfor 3-4 uger, så fat penne hvis du har interesse, og lad os se om vi kan finde ud af noget sammen.
 
Mvh
Keld Johansen  
 
Ps. Jeg er også int. i nedenstående:
 
Brugt smykkeinventar søges!
 
Inventar til flot præsentation af smykker - gerne fra en guldsmed søges!
Alt fra ringbakker over små giner for præsentation af halskæder, til glasmontre og vitrineskabe søges til en fornuftig pris.
  
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Keld,

Det lyder interessant... men du skriver ikke særlig meget om dig selv og butikken. Det ville være rart med noget mere uddybende info.

Du er velkommen til at kontakte mig, så vi kan føle hinanden lidt på tænderne og finde ud af om et evt. samarbejde har interesse.

Jeg fremstiller unika smykker og du kan se et udvalg her: Krondal Art-Work

Varme sommerhilsner til dig og dine kære
Pia Krondal

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Syntes da lige du skulle kigge forbi www.byaagaard.com 

Vi har et kæmpe udvalg inden for sølvsmykker og også lidt rav. Vores smykker vil bestemt give det krydderi du søger.

Kontakt info finder du på hjemmesiden.

Held og lykke med butikken.

M.v.h

Nikolaj

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Tak for dit svar - jeg har kikket på jeres kollektioner på nettet og været på besøg hos den lokale repræsentant idag, og udvalget  siges at være stort, bredt og flot præsenteret.Smile 

Men selvom jeg bestemt kan finde smykker i kollektionen jeg finder spændende, er jeres succes (talte 151 salgssteder i Dk), ikke en styrke i forhold til at jeg gerne vil skille mig lidt ud.

For mig er det at foretrække at indgå et samarbejde med 2-3 mindre smykkefirmaer, hvor kunsthåndværkeren brænder for at leve idéerne ud og står for både undfangelsen og fødslen, men kæmper med at løfte salget. 

Smykkefremstilling i den størrelseorden kræver hjerteblod og gør det enkelte smykke unik og er for kunden (brugeren) en god historie.

Men mange tak for indsparket og også god vind til dig fremover.

Mvh

Keld

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Mange tak fordi du kikkede forbi på hjemmesiden.

Men jeg beundre din passion for smykkerne meget. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad du ønsker og din idé bag butikken. 

Jeg tror helt sikkeret at din butik nok skal blive succesful også unden vores smykker Stick out tongue

Men endnu engang held og lykke med butikken !

M.v.h

Nikolaj

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Skriv evt. til min mail sebastianimport@mail.com vi har flotte knyttede armbånd, hvis design ikke er meget populært men bliver ikke solgt i mere end 5-9 butikker online i Danmark iflg. min leverandør.

Så kan jeg sende dig et katalog :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en oplagt mulighed for at komme i gang med noget B2B salg. Og jeg tror på ideen og manden bag. Torsdag i sidste uge, samme dag som jeg havde svaret på indlægget her, havde Keld Johansen og jeg møde. Det var et super godt møde, positivt og berigende. Jeg stod nemlig overfor en mand med visioner og klare planer og ikke mindst et menneske som viste oprigtig interesse for mine smykker – specielt dem der er krøllede og virkelig skiller sig ud fra mængden, dem som er mit kendetegn og dermed også dem jeg har lagt og lægger mit hjerteblod i.

Jeg har tænkt meget over det med at lægge smykker i kommission, da jeg har prøvet det en gang før for ca. 16 år siden. Det var ikke nogen succes, da butikken pludselig var lukket og havde solgt mine smykker videre til en anden butik og GLEMTE at afregne med mig og ejeren var derefter som sunket i jorden.

Derfor har jeg selvfølgelig også haft mine betænkeligheder, men jeg har besluttet mig for at jeg må viderer og det kan jeg komme her.

Nå men for at gøre en lang historie kort, så tror jeg på ideen og glæder mig til at høre nyt. Meeeen er jeg virkelig den eneste her fra Amino der skal være med?

Varme sommerhilsner til dig og dine kære
Pia Krondal, Krondal Art-Work

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Jeg håber du har åbnet din butik. Jeg fremstiller  og får fremstillet hårspænder i den dyre ende. Kunne du være interesseret i at tage dem i kommision? Hvordan er fordelingen af salgsprisen?

Venlig hilsen Mallen

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mallen,

og tak for dit indspark:-)

Jo, butikken blev åbnet og jeg har faktisk været der indtil for ganske nyligt, for at vudere handlen op til jul og nytår..

Jeg har endnu ikke lagt mig fast på evt. ændringer af sortimentet for 2010, men jeg vudere gerne muligheden for et samarbejde, hvis du henviser til et sted hvor det er muligt at se dine produkter?

Mvh

Keld

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)