Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du designe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg skal i forbindelse med en ny iværksætterside lavet i samarbejde med Niels Brock, bruge et design på vores hjemmeside (lavet i photoshop)

Grundet begrænsede midler ønsker jeg samarbejde omring denne opgave, og kan tilbyde dig en fremhævet plads som sådanne, på den færdige hjemmeside. Da der er tale om et projekt i samarbejde med Niels Brock iværksætter uddannelse, vil der være garanti for at sitet besøges af mange aspirerende iværksættere, der kunne tænkes at gøre brug af dig som designer i fremtiden. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har hørt om Andreas' projekt tidligere og det lyder både spændende og interessant Big Smile

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:37
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

For at være mere konkret, så har jeg brug for at få designet hjemmesidens frontend. Kodningen står et andet firma for, så der er tale om det grafiske aspekt af hjemmesiden.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Jeg kan måske godt være behjælpelig.

Du er velkommen til at sende mig en mail: anjahallsson@gmail.com

Mvh Anja

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Andreas

Det vil jeg gerne høre lidt mere om, du skal være venlig at sende mig en e-mail, evt. kontaktformularen på min hjemmeside.

Mvh

Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Andreas Brandrup:

Jeg skal i forbindelse med en ny iværksætterside lavet i samarbejde med Niels Brock, bruge et design på vores hjemmeside (lavet i photoshop)

Grundet begrænsede midler ønsker jeg samarbejde omring denne opgave, og kan tilbyde dig en fremhævet plads som sådanne, på den færdige hjemmeside. Da der er tale om et projekt i samarbejde med Niels Brock iværksætter uddannelse, vil der være garanti for at sitet besøges af mange aspirerende iværksættere, der kunne tænkes at gøre brug af dig som designer i fremtiden. 

- Hej Andreas. Kunne du sende mig en e-mail på: charmekluden@hotmail.com:=)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)