ka jeg ik bare få skrevet sky rengøring på tøjet uden logo?? |
Jo, bestemmer du selv hvordan det skal se ud
ka jeg ik bare få skrevet sky rengøring på tøjet uden logo?? |
Jo, bestemmer du selv hvordan det skal se ud |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Men hvis du får skrevet "SKY RENGØRING", som du eksempelvis har i din avatar, på dit tøj visitkort m.m. bliver det jo til dit logo alligevel, da folk vil genkende dit firmanavn i den pågældende skrifttype.. Så kan du overveje om ikke dit firmalogo måske skulle være lidt mere overvejet, eller om det alligevel ingen betydning vil have for din virksomhed :) |
Jo det kan du sagtens få gjort, men et logo er jo bare en måde, at gøre dit navn nemmer og huske, og at genkende, billeder er lettere at huske, end navnet på en virksomhed.. hvis det altså skilder sig ud. og så er et visitkort med et logo altid flottere end et uden. Og et logo giver også lidt troværdighed.. Det kan være noget så simpelt som en animeret kost og en sky.. og så dit firma navn under.. Mange hilsner Anders |
Forresten, Sky Rengøring, kan du ikke lige sende mig en mail? Jeg har lige fået en god ide jeg vil lufte for dig :) Send til: grafik@riiseweb.dk |
Mange tak til allesamm, |
Hej Ja du kan sagtens skrive sky rengøring på tøjet uden logo, du bestemmer selv.
Og husk, vi kan hjælpe dig med alt fra hjemmeside logo/ tøj/visitkort osv. Skriv gerne lidt mere info til mig så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud til dig.
Mvh Leo :)
|
Jeg trykker og brodere tøj. Jeg vil sige at hvis du skal have trykket tøjet så pas på med ikke og bruge for mange farver det bliver dyrt i startomk. Så er det bedre med broderi. Det er kun en opstart uanset antal farver.
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Jeg vil klart anbefale dig at få lavet logo, det gør at folk husker dig væsentligt bedre. .... og med det navn er det ikke vært at få gode ideer |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede