Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange lortegaver? Giv dit bud !!

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
  • Den fedeste gave du kan få af din arbejdsplads hvad er det? I andledning af fødselsdag/jul eller jubilæum!

• Pris klassen skal ligge inden for 200-800 kr, og behøver ikke være en fysisk genstand, men kan også være en service ydelse.

• Det må gerne være skævt ! Det må gerne være anderledes ! Det må gerne svært sjov og spændende !

• OG HVAD ER DET VÆRSTE DU NOGENSINDE HAR FÅET AF DIN ARBEJDSGIVER?
  • OG HVAD ER DET BEDSTE DU NOGENSINDE HAR FÅET AF DIN ARBEJDSGIVER?

Kom med dit forslag / mening og lad os stoppe alle de kedelige og ubruglige gaver som man får!!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:31

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:40

Blandt de værste gaver ligger en havegrill - Jeg har ikke have, og så har jeg heller ikke brug for 3 af dem. Blandet Italienske specialiteter - rødvin og chokoladen kan bruges, resten bliver smidt ud. Logogaver - nej tak.

Når det alligevel ikke er en personlig gave, så bare stik mig noget rødvin.

/Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Simon:
http://www.lomax.dk/vis/varebeskrivelse.asp?vi=3&ci=4&varenr=7931070

That's what i call chocolate. Udemærket forslag. Slik til at fede medarbejderne op med :)

ComputerLab:
Når det alligevel ikke er en personlig gave, så bare stik mig noget rødvin.

Det er os en god klasiskker, flere interessante indlæg?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:10

Et år skulle vi skrive ønskeliste, blev delt op i hold, og skulle ud og købe gaver til hinanden. Så fik jeg da det jeg havde ønsket mig.
Formålet var også at komme hinanden lidt ved, men vi gik solo hver i sær, da det bare skulle overstås.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:12

Hvorfor ik bare gå en helt alternativ vej og give folk en håndskrevet kort som er personligt og så et gavekort på xxx kr som de frit kan benytte til det de måtte ønske. De skal blot aflevere en kvittering på købet og får derefter godt gjort deres udlæg.

Så får hver medarbejder lige det de kan bruge fremfor alle de der lorte standard gave som bare fylder skabene op og aldrig bliver brugt...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:12

Jeg fik engang et ringbind med firmalogo - magen til dem, som vi kunne hente på papirdepotet. Det var pakket pænt ind, så jeg troede, det måske var en skråpude til kontorstolen.

- glemte jeg at sige, at det ikke var en anbefaling, men et eksempel på en dårlig gave...?

En god gave er personligt udvalgt.
Mange kvinder vil blive glad for en Holmegårdvase - med vand og blomster. Det er en herlig overraskelse, når de tror, de "bare" skal have blomster, men opdager, at der også er en reel gave med.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Fashion-Seller:
De skal blot aflevere en kvittering på købet og får derefter godt gjort deres udlæg.

Det er bestemt ikke en dårlig ide.

Hans Stoholm Kjer:
Jeg fik engang et ringbind med firmalogo - magen til dem, som vi kunne hente på papirdepotet. Det var pakket pænt ind, så jeg troede, det måske var en skråpude til kontorstolen.

Aldrig har jeg hørt noget så morsomt, det var forhåbenlig bare en joke at de gjorde det? Eller var der dårlige tider i firmaet? :P

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:26

@Simon: Det er satme en dårlig gave.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:34

Jeg arbejdet på et laget til dagligt hos Danmark største bil reservedele leverandør til automekanikere i danmark, hvor ledelsen valgte at give en virksomhed med 700 ansatte,  95% mænd Ægte italienske lædertasker til en værdi af 1700,- med Logo tryk af firma navnet på så man ikke kunne sælge den videre..

Der var mange skuffet ansigter den dag:P

EN Kurv med lidt af hvert i, et ophold på et hotel/kro i danmark med en overnatning og morgenmad.. Wellness og kur gavekort...

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)