Kom med dit forslag / mening og lad os stoppe alle de kedelige og ubruglige gaver som man får!!
|
http://www.lomax.dk/vis/varebeskrivelse.asp?vi=3&ci=4&varenr=7931070
Kom med dit forslag / mening og lad os stoppe alle de kedelige og ubruglige gaver som man får!!
|
Blandt de værste gaver ligger en havegrill - Jeg har ikke have, og så har jeg heller ikke brug for 3 af dem. Blandet Italienske specialiteter - rødvin og chokoladen kan bruges, resten bliver smidt ud. Logogaver - nej tak. Når det alligevel ikke er en personlig gave, så bare stik mig noget rødvin. /Brian |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
That's what i call chocolate. Udemærket forslag. Slik til at fede medarbejderne op med :)
Det er os en god klasiskker, flere interessante indlæg?
|
Et år skulle vi skrive ønskeliste, blev delt op i hold, og skulle ud og købe gaver til hinanden. Så fik jeg da det jeg havde ønsket mig. |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hvorfor ik bare gå en helt alternativ vej og give folk en håndskrevet kort som er personligt og så et gavekort på xxx kr som de frit kan benytte til det de måtte ønske. De skal blot aflevere en kvittering på købet og får derefter godt gjort deres udlæg. Så får hver medarbejder lige det de kan bruge fremfor alle de der lorte standard gave som bare fylder skabene op og aldrig bliver brugt... |
Jeg fik engang et ringbind med firmalogo - magen til dem, som vi kunne hente på papirdepotet. Det var pakket pænt ind, så jeg troede, det måske var en skråpude til kontorstolen. - glemte jeg at sige, at det ikke var en anbefaling, men et eksempel på en dårlig gave...? En god gave er personligt udvalgt. mvh Hans |
Det er bestemt ikke en dårlig ide.
Aldrig har jeg hørt noget så morsomt, det var forhåbenlig bare en joke at de gjorde det? Eller var der dårlige tider i firmaet? :P |
@Simon: Det er satme en dårlig gave. |
Jeg arbejdet på et laget til dagligt hos Danmark største bil reservedele leverandør til automekanikere i danmark, hvor ledelsen valgte at give en virksomhed med 700 ansatte, 95% mænd Ægte italienske lædertasker til en værdi af 1700,- med Logo tryk af firma navnet på så man ikke kunne sælge den videre.. Der var mange skuffet ansigter den dag:P
EN Kurv med lidt af hvert i, et ophold på et hotel/kro i danmark med en overnatning og morgenmad.. Wellness og kur gavekort... |