Hej med jer Jeg tænkte på om der var nogen der kunne give mig lidt gode råd / hjælp til på den ene eller anden måde at få et reelt salg på min webshop. Det som foruroliger mig en smule er at jeg har fortalt venner og bekendte om det - nogle stykke i hvert fald - og de siger det er lækkert og så videre, men de køber ikke noget..!!!?? 1) Siden med musikken er på engelsk, hvor at resten af mit site er på dansk. Det bliver der ikke pillet ved lige foreløbig - mest på grund af økonomiske og tidsmæssige ressourcer. Well - det var ordene. Håber at høre lidt fra jer derude. Hav en lækker dag. / Brokop |
Jeg tror ikke dine brugere helt kan se hvad det egentligt er de køber. Hvis jeg nu valgte at betale en euro for dine numre, ville jeg få en MP3, men jeg kan bare også få det "samme produkt" til den samme pris men f.eks. med kunstnere som jeg kender, covers osv. på f.eks. iTunes.
Hvis jeg skulle handle i din shop skulle det helt klart være fordi jeg fik lidt mere. Det kunne være jeg fik adgang til at downloade livekoncerter, fik adgang til billeder fra studiet osv.
Desuden skulle jeg nok være fan først, så jeg vil også gætte på at den bedste måde at sælge disse produkter på, ville være til live koncerter (Og her kunne man jo lave det så smart at man når man købte billet til koncerten også fik et gavekort til at downloade koncerten bagefter).
Jeg har meget svært ved at se mig selv tilfældigt surfe forbi et site som dit, også lige betale for nogle musiknumre. Dertil er produktet for "svagt" defineret sammenlignet med f.eks. en USB disk eller en ledning til min mobiltlf, ment på den måde at musik handles med hjertet mens de andre ting handles med hjernen.
Selve shoppen er ok, men ikke prangende. Den køre lidt langsom, også syntes jeg det er forvirrende at sitet handler om så meget forskelligt. Jeg syntes ikke det er super smart at vælge Paypal i forhold til danske kunder, men det er jo muligvis heller ikke dit publikum.
Alle disse ting tror jeg dog er sekundære i forhold til det første, og jeg tror ikke det er teknikken der giver projektet problemer.
Held og lykke med det, og jeg syntes faktisk musikken lød meget hyggelig og afslappende :)