Hej Aminoer... Endelig er den her - min nyeste ebog. Jysk eMarketing - online markedsføring der ikke koster en bondegård. Det er en elektronisk bog der handler om alt den markedsføring du kan lave på internettet som ikke koster noget som helst - kun din tid. Det er emner som Facebook, Twitter, Nyhedsmails, Søgemaskineoptimering, Videomarkedsføring, Forums, Affilliates og mange andre ting. Der er dog også et kapitel om Adwords, selvom det koster penge, men er så effektivt, at det ikke kunne undgåes at skulle med. Se hele indholdsfortegnelsen her. Hvis du i tvivl om du virkelig kan bruge denne bog, så har jeg lavet en forkortet light udgave, der giver et indblik i alle de guldkorn bogen har. Hent en gratis udgave af Jysk eMarketing her Bogen kommer rundt om utroligt mange emner, og man kan ikke være ekspert på alt, så jeg har haft 3 forskellige redaktører på, som har stået for at sikre indholdets kvalitet i hver deres kapitel. Mikkel Demib Svendsen har stået for kapitlet om Søgemaskineoptimering, Hans Kjer har stået for pressekontakt og pressemeddelelser kapitlet, og Jacob Kildebogaard har været redaktør på Kapitlet om Dataanalyse og optimering. Jamen hvad venter du på, ind og hent light udgaven og se hvad jeg snakker om ! Kan I have en rigtig god dag... Mvh Brian Brandt |
Spændende, tager nok et kig senere.