Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min webside (ikke shop eller firma)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger noget feedback på min webside, siden er ikke en shop eller andet kommercielt, men startede ud som en sjov ide på arbejdet, og har endt ud i noget som forhåbentlig andre syntes kunne være sjovt at bruge. 

Jeg har efterhånden haft den kørende i et godt stykke tid. for 195 dage siden skete den første opdatering i systemet. Godt nok var der ingen webside på det tidspunkt, men data begyndte at tikke ind.

[Rettelses tekst]
Alt der ses på siden er lavet af mig selv, med undtagelse af Ikonerne, som er fra FamFam Icons. Da jeg gik i gang med siden, besluttede jeg at lave et CMS system, og det er dette som siden er baseret på.

Link : http://mycount.dk

Kort om features:

• API - Muligt at bruge data på din egen side.
  • Mulighed for egen signatur med personlig data i (Se min signatur)
  • Grafiske diagrammer
  • Personlig tekst, med mulighed for at bruge %Tags% til automatisk indsættelse af statistik
  • Grupper (Private og åbne)
  • Daglig top 10 lister
  • Statistik søger pr dag, måned eller år,

Ønsker til feedback:

• Grafisk design (Er der åbenlyse fejl, ændringer, gode ideer? den er testet i Chrome og IE7)
  • Er siden for svær at bruge?
  • Skal det gøres lettere at oprette en bruger?
  • Forslag til klienten?
  • Forslag til nye funktioner

Kort sagt, jeg er interesseret i stortset alt feedback, både ris og ros.

Der mangler pt. en Hjælpe side, denne arbejder jeg på, men er endnu ikke lagt op.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:47

kenney:

Jeg søger noget feedback på min webside 

Og jeg søger et link til din hjemmeside Wink

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:53

Hey Kenney.

Da jeg så din side tænkte jeg straks whatpulse.org som er et system magen til dit.

Det de desværre ikke har er clienter til Linux folket, de har dog lige fået en MAC client så jeg, jeg brugte selv deres system den gang jeg brugte windows, efter jeg rykkede over på ubuntu har jeg ikke kunne bruge det.

Der hvor jeg tror du vil kunne vinde en masse brugere er ved at have en linux og mac client også. samt gøre noget reklame på google adwords. byd  på whatpulse og skriv du har en linux client, så skulle du forhåbentlig nok kunne trække nogle flere folk til.

Jeg har kigget din side lidt igennem og har ikke kunne finde nogle grafiske fejl på din side.

Nu har jeg ikke oprettet en bruger da du aligevel ikke har en linux client, men syntes ikke det ser ud til at være den store udfordring.

Men det som iritere mig helt ekstremt meget er klart siden loader så langsomt. det ville personligt få mig til at smutte igen...

Men kort sagt, få dig en bedere forbindelse og en client til mac og linux, samt få nogle reklame for siden på google så skulle du nok kunne få nogle brugere på systemet.

Hilsen

Michael Gertz

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 07:42

Tak, for din vurdering af min side. Fedt med noget feedback.

Men det som iritere mig helt ekstremt meget er klart siden loader så langsomt. det ville personligt få mig til at smutte igen...

Er det ved generel navigering rundt på siden at du syntes den er langsom, eller kun ved opstart af siden?

Jeg er opmærksom på problemet ved load af siden, og regner med at dettte bliver rettet en af de følgende dage.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)