Jeg har haft emnet oppe at vende før, men jeg prøver endnu en gang at finde firmaet eller personen som simpelthen kan rive mine produkter ned af hyllerne og afsætte dem til privatkunder indenfor min målgruppe.
Mener du at du kan sælge mine produkter, eller driver du en virksomhed som har den perfekte løsning for at øge afsætningen, så tøv ikke med at kontakt mig.
Vi har tidligere talt sammen i tlf, om et sælgerjob hos dig så jeg lægger lige lidt info om mig selv igen.
Jeg er en frisk, udadvendt sælger på jagt efter et nyt job og det haster. Jeg er netop vendt hjem efter et job i Norge og har nu brug for et nyt job.
Jeg er 35 år gammel.
Gift og har en datter på 3 år.
Bosiddende i Aalborg
Jeg har arbejdet som kørende sælger siden 2002 og har blandt andet solgt indeklimasystemer, tagsten, mursten og ståltage, både til bygherrer, det offentlige, arkitekter og private. Jeg har i en periode, været bedst sælgende i Europa inden for mit område.
Håber at høre fra dig.
Jeg kan kontaktes på tlf: 30287005 eller på email: tub@stofanet.dk
Prøv at få fat i bureauerne. Måske de sender nyhedsbreve ud til deres udlejere. Hvis de gør, så hør hvad de skal have for en reklame i nyhedsbrevet.
Kan firmaer have glæde af dem? Jeg spørger fordi jeg er ved at lægge sidste hånd på min nye service "indkøbsagenten" hvor jeg agerer indkøbsafdeling for firmaer. Jeg skal blot have en aftalt procentdel af dit salg eller et fast beløb pr. kontakt jeg har skabt (om du efterfølgende sælger eller ej er dit bord). Interesseret i det?
Det var da lidt trist at høre at du ikke har fundet dig et godt job endnu.
Jeg er, på baggrund af vores samtaler, ikke i tvivl om at du ville kunne sælge mine produkter, men jeg har dog valgt ikke at ville ansætte en decideret sælger før efter nytår.
Det jeg er ude efter er en freelancer, eller måske et firma som i forvejen er ude hos privatkunder og som naturligt kunne komme ind på emnet omkring mine produkter.