Hej Flemming Du kan måske oplyse hvem jeres nye samarbejdspartner er? Mvh |
jeg vil gerne også høre om... hvem er jeres nye samarbejdspartner ?? skal selv bruge banner osv.. tak
Lars
Hej Flemming Du kan måske oplyse hvem jeres nye samarbejdspartner er? Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
jeg vil gerne også høre om... hvem er jeres nye samarbejdspartner ?? skal selv bruge banner osv.. tak
Lars |
Hej Brian og alle andre Ja, vi har valgt www.taenkkreativt.dk Som nævnt har der været mange gode bud på en samarbejdspartner. Grunden til at vi har valgt tænkkreativt er: Det umiddelbare indtryk af kvalitet og kompetencer - når man ser hjemmesiden. Jeg har sjældent set så flot et site. Der er ikke så meget snak om hvad man kan - men mere nogle gode eksempler på cases, så man kan se hvad der er lavet tidligere. Det eneste "problem" er at siden ligner "en million" - og jeg tænkte, nej dem har vi ikke råd til at bruge. Men de kører med gode fornuftige priser... Derudover passede prisniveau, personlig kemi, fleksibilitet og beliggende godt. Så vi håber det bliver et godt samarbejde - ellers ved vi jo hvor vi kan finde en anden :o). Det er jo fantastisk at have et redskab som Amino, til at finde et godt netværk af samarbejdsparter. Mvh. PS: nu håber jeg ikke at der er "mange" der kontakter Søren (Tænk Kreativt) med en masse arbejde, så han ikke har tid at arbejde for os :o)
|
Tillykke med det – og held og lykke med samarbejdet! |
Hej Lars Det vil jeg da gerne give et tilbud på - du skal være velkommen at kontakte mig. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk