Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du mersalg, og gode samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg skrev tidligere på amino.dk at jeg søgte tilbud til mine brugere..
Det er både varepartier vi søger, men i høj grad også enkeltsalg til private, som vi gør meget ud af at få ind på siden inden den 12 maj når vi åbner officielt.
Hvis du har en webshop, vil vi give dig et protræt af din shop på vores site hvis du kan lægge nogle gode tilbud ind til vores private købere.
Lagervarer er ment til at skulle blive stedet hvor private kan finde alt til engrospriser, så hvis du vil have mersalg samt en masse nye samarbejdspartnere så er det nu.
 
 herunder ser du lidt om os.
Krisen er slut - hvis du vil 
  • Er du også træt af at høre om krisens elendigheder?
  • Tror du også på, at virksomheder, der tager sagen i egen hånd, kan komme igennem krisen med overskud?
  • Vil du også hellere bare gøre nogen gode handler og passe din forretning?
  • Så burde du nok kigge nærmere på www.lagervarer.dk.
 

www.lagervarer.dk hjælper vi seriøse erhvervsdrivende med at tjene penge på hinanden.

Nogen trænger gevaldigt til at få ryddet op i deres lager ? de har måske flere restpartier stående, som det ikke kunne betale sig at afsætte, da økonomien kørte i femte gear.

Andre har gode og veletablerede afsætningskanaler, som bare trænger til at blive fyldt ud med billige tilbud. 

Disse købere og sælgere af lagerpartier mødes hos os på www.lagervarer.dk.  

Det er gratis at annoncere dine partier ? uanset om de annonceres til almindelig handel, eller om de sættes på auktion. Du betaler kun for de handler, der gennemføres. 

www.lagervarer.dk har også et forum, hvor du kan møde andre seriøse forretningsdrivende, som også er på jagt efter en god handel. I kan måske aftale om at dele fragtudgifter, eller du kan spørge, om nogen ligger inde med noget, du lige står og mangler. 

www.lagervarer.dk er altså først og fremmest for erhvervsdrivende, men private har også mulighed for at kigge jer over skulderen. Så har du lyst til at sætte enkeltvarer til salg hos os, er det også muligt. Og du vil hurtigt opdage, at vi har tænkt os at blive kendt for at være et godt sted at komme ? også for private. 

Din browser understøtter muligvis ikke visningen af dette billede.Skynd dig at klikke ind på www.lagervarer.dk, og se, hvad vi gør i den gode handels tjeneste.

Håber at du vil hjælpe os

Venlig hilsen

Henrik Larsson " alias Krammeren"

For mere info skriv til henrik@lagervarer.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen der har nogle varer de vil af med ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Jeg har sendt dig mail med forslag.

Mange hilsner

Jesper Laugesen

www.sliknet.dk

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krammer.

Super god ide og side I har fået lavet der. Jeg vil straks ligge nogle varer ind.

Mvh

Dennis

Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, det ser meget spændende ud.. Hvad koster det egentligt??

 

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Det er efter devisen, solgt eller gratis, men maks 5 %

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

t

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da billigere end andre auktionssites så? og her er der jo rigtig mange andre muligheder også.. jeg syntes at det koncept er genialt.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik og Alias

Jeg vil bare sige at det ser lovende ud det i der har fået lavet, og i har min fulde opbakning med mine produkter..

Kanon

mvh

Henning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)