Hej Anders Jammen det arbejder jeg med.... Det er en rigtig god ide, at præsentere sine produkter/services i video - det er meget mere involverende og pædagogisk end tekst og billeder nogensinde vil være.
Jeg sender dig en PM - så kan vi jo snakke nærmere.... men her også lige nogle generelle ting
Produktionens faser: - Udvikling / planlægning - Optagelser - Redigering, korrektur, godkendelse - Konvertering til diverse formater.
Når vi snakker priser kan det variere utrolig meget. Det kan sagtens gøres billigt, men det kan også løbe op...
Der er flere ting der spiller ind: - God planlægning. få styr på så mange ting som muligt inden optagelserne går igang. Så kan optagelserne laves effektivt og uden for meget spildtid. - Locations; kan man samle optageslerne et sted, eller skal der køres i øst og vest. - Optagelser: kan man stille det op, så det er nok med en kameramand - Lys, lyd? - Redigeringen; form og stil, hvor meget skal der kæles for detaljer/effekter osv.
Vi aftaler selvfølgelig alle detajler på forhånd og du får en fast pris. Med alle de klip du skal have lavet, vil der også være noget mængderabat naturligvis.
Men jeg sender dig lige en mail, så kan vi snakke nærmere... og til andre interesserede; send gerne en mail, så kan jeg sagtens komme med et uforpligtende overslag...
Referencer - Se på www.minimedia.dk , der er nogle videoeksempler.
En anden ting - hvis man har en masse stillbilledemateriale, kan man også sagtens levendegøre det og lave en film ud af det. Se f.eks. de 3 menu-film under mine videoeksempler - Det er instore video, der er lavet i flash og ført over i videoredigeringen - kun udfra stills....
Mvh Michael
Mange hilsner Michael Rusbjerg miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT
Producerer du også videoer, hvor personer præsenterer deres virksomhed, det er jeg nemlig på udkig efter. Og tænker naturligvis også på, hvad det kan koste?
Hej Maibtitt Ja, jeg har lavet mange af den type...
Jeg sender dig lige en mail med nogle priseksempler.
Det handler igen om, hvordan man løser opgaven og hvilken type film man ønsker. F.eks. en film, hvor man primært ser en person sidde/stå og tale til kameraet, i et par forskellige udsnit og med et par indklipsbilleder fra virksomheden, kan jo laves billigt. Graden af planlægning, locations, form & stil er nogle af de faktorer der kan få prisen til at svinge fra produktion til produktion...
Mvh Michael
Mange hilsner Michael Rusbjerg miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT
Jeg har min egen enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg står for at filme og klippe alt fra webspots, reklamevideo, instruktionsvideo, præsentationsvideo etc., så det ville sagtens være noget, jeg kunne klare. Dog har jeg brug for lidt mere info for at kunne komme med en endelig prisidé.
Men du er yderst velkommen til at tage kontakt, hvis det skulle have interesse. Jeg kan fanges på uk@companypictures.dk eller tlf +45 3022 6632.
Jeg vil også klart forslå, at du får det lavet så professionelt, som muligt. Det er jo nødvendigvis ikke noget der koster en hel herregård at få lavet.
Pris og kvalitet går selvfølgelig hånd i hånd, men jo flere aspekter du som kunde, ville kunne tage dig af, (f.eks. finde en frisør, location eller hvad det kunne være) jo billigere ville det selvfølgelig blive.
Du kan eventuelt gå ind på www.viso.nu og se vores showreel, samt andre eksempler på hvad vi ellers har lavet.