Kære Amino'er
Jeg er en dreng på 15 år, som har lavet hjemmesider i alt 4 år.
Jeg har brugt rigtig meget af min fritid i disse år på at lære ting som: Adobe Photoshop, XHTML/CSS, PHP & MySQL. Det vil sige, jeg kan lave templates i Adobe Photoshop/Illustrator og lave en tilhørende opsætning som er valid i XHTML/CSS validator, samt komfortabel med: Internet Explorer 8,7,6 - Firefox - Google Chrome og Apple Safari. Jeg kan også lave communities mm. i PHP og MySQL(phpmyadmin) med god overskuelig kodestil. Og lige pt. arbejder jeg med Wordpress, som er et utroligt dejligt nemt openSOURCE system, som er til gratis benyttelse - meget populært, som jeg også kan lave specielt templates til, med tilhørende ønskede plugins.
Jeg ved ikke om jeg er for ung, men jeg søger efter små opgaver i de overstående sprog eller programmer. Det skal siges jeg er billig, da jeg stadigvæk er SÅ ung.
Skriv venligst en e-mail: charmekluden@hotmail.com(også min MSN) for mere information eller tidligere referencer, jeg har nogle få arbejdsreferencer.
PS: Tjek eventuelt min: www.tweis.deviantart.com profil, der er nogle gamle layouts jeg har lavet, jeg har ikke haft tid til at uploade de nye(for mere skriv venligst e-mail)
På forhånd, mange tak!
--
Med Venlig Hilsen,
Mathias Weis Damkjær.