Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overfør penge til udenlandsk konto

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved om det koster ekstra at overføre penge til udenlandske kontoer sammenlignet med indenlandske? Hvad eventuelt prisen ville være for at overføre noget så småt som 10 kr? :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:39

Mener der er et gebyr på 25-30 kr ved overførsel pr netbank... Men er ik sikker

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:39

Det koster som regel et gebyr og beløb som 10kr, virker latterlig små - og kan selv ikke betale sig.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København S
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:42

Kommer også an på om det er til en europæisk bank eller oversøisk. Europæiske er rimeligt nemme. Her vælge man bare at deles om omkostninger, og så koster det kun 20 kroner (Danske Bank).

Men med oversøiske er det lidt mere tricky. Selvom man vælger at man vil betale alle omkostninger, kan modtager banken godt finde på at tage gebyr alligevel. Det har jeg lige været ude for, hvor bank i Panama tog $40 for at modtage penge, som jeg allerede havde betalt 120 kroner for at få overført fra Danske Bank...

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:51

Den billigste løsning er: netbank

Alternativt kan du lade din bankrådgiver gennemføre overførslen, men dette er dyrt.

Ved overførsler på 10 kr., kan det bedre betale sig at vinke farvel til pengene. Overførslen vil altid være dyrere.

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.