Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil åbne mit eget sted

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

Er ny her, så prøver at gøre det klart og godt.

Jeg er en ung fyr på 21 og elsker Musik. Det er mit liv. Jeg har siden starten af 2.g på Tårnby Gymnsasium tænkt over hvad min virksomhed skal være. Og jeg er kommet frem til til mit enelige svar:

Et Kæmpe Diskotek i centrum af København.

Jeg har fået lavet nogle billeder over hvordan det skal se ud nogelunde. Jeg har tænkt meget over det og fundet ud af hvordan det skal drives. Jeg snakker om et sted som er 3 gange så stort som diskotek IN i kbh.

Jeg skal imorgen ind og aftjene min værnepligt i slagelse så jeg vil ikke kunne komme og svare dagen efter men først efter nogle dage.

Jeg sidder nu fast her og ved ikke hvordan jeg skal fortsætte. Hvordan kan jeg komme videre her fra ?

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:02
En rigtig god ting hvis du ikke allerede har gjort det er at lave et forretningsplan.

Det vil hjælpe med at gøre ideen mere skarp og du finder ud af mange ting du måske ikke havde tænkt på

Det er også et vigtigt værktøj når du skal finde finansiering.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:47
Hej Magnus

Måske har du allerede erfaringen, men ellers er det sikkert en god idé at få den. Gerne ved at tage jobs som både dørmand, bartender, opvasker, manager osv.

Når du ved hvordan det hele virker er det typisk lettere at undgå de første fejl.

God vind!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:04
Bare et lille råd...

Få dig et team! Jeg er overbevist om at de iværksættere der starter op sammen med nogen - og gerne personer der kan komplementere dem kompetence- og erfaringsmæssigt - har langt større chance for at overleve. - Og sikkert også for at have det sjovt mens de overlever;-)

Kender du nogen der kunne være gode at have med på holdet, og som måske har noget god erfaring?

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:20
Jeg takker meget indtil videre og vil kigge nærmere på mit projekt.

Tak

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:26

Hvorfor skal folk komme hos dig?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:20

Hej!

Er du kommet videre med projektet?

Ellers vil jeg gerne tilbyde dig en mulighed. 

Skriv til mig på jonazubar@gmail.com

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)