Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valuta omregner - Smart og hurtigt værktøj til valuta omregning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

synes projektet virker lovende, har ledt efter en god dansk valuta omregner. Men som der bliver sagt er der for få decimaler med, kik evt. på www.xe.com/ucc som nok er verdens mest brugte valutaomregner pt.   synes deres service er rigtig god og altid pålidelig.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:07

Jeg synes det er et fint program! Yes

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:48

Rigtig fin ide, plejer at bruge valutakurser, men vil da overveje din side istedet...

Rækkefølgen af de forskellige valuta forvirrer dog lidt... så jeg stemmer også for en sorteringsmulighed, der huske hvad jeg har brugt sidst...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:04

Tusind tak for den rigtigt gode respons alle!!

Freebooter :
Det ville dog være rart med en funktion der kunne huske hvilke valutaer jeg brugte sidst. Det er irriterende at skulle ændre det samme hver gang man kommer frem til siden hvis den altid bruges til at konvertere til andet end $>kr

Rigtigt god ide med at få gemt de sidst anvendte indstillinger, det implementere jeg lige iaften, og smider en comment når du lige kan review den, hvis du har lyst :-)

Simon:
Super god service, nu mangler du bare at købe et super nemt 3 bogstave domæne, så jeg kan huske den! :-)

Jeps, du har helt ret i at det er lidt langt, men lige det eneste ledige som lige tiltalte mig og gav mening, ejer xdo.dk, måske burde det være en genvej, det er bare ikke ret sigende mht. til navnet :)

Claus Agerskov:
Umiddelbart ser det ud til, at I ikke regner i særlig mange decimaler, hvorfor ungarske forint har en kurs på 0,02 - og ikke som på Google 0,0260334499 (der måske har lidt for meget med). Det er immervæk en forskel på ca. 30%, hvilket er ret meget.

Du har helt ret, og jeg kan kun beklage, men får desværre ikke mere præcis data fra Nationalbanken.

Reklameshoppen.dk:
Rækkefølgen af de forskellige valuta forvirrer dog lidt... så jeg stemmer også for en sorteringsmulighed, der huske hvad jeg har brugt sidst...

De er pt. ikke sorteret, men istedet er ren sortering af source. dog er de sorteret efter de mest anvendte.

I skal være mere end velkommen til mere respons, ris/ros og lign. :-)

Mvh. Daniel Nøhr

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:32

Hej igen Brian.

Så har jeg implementeret den funktion med at den automatisk husker hvad du omregnede sidst.

Så nu kan valuta omregneren, fint bruges når du skal lave mange kurs omregninger hurtigt :-)

Mvh. Daniel N.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 07:26

Det var da skønt! Den er blevet bogmærket og bliver brugt fremover. Tak.

Vh Brian

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)