Godt nyt til alle jer der er ved at være trætte af PostDanmark's priser på udbringning af privat pakker. Især de nyeste takster pr. 01012009 er jo vanvittige. Men det er jo hvad det fuldstændige fravær af konkurrence fører til. PNL der fusionerede/blev opkøbt af det norske postvæsen og som mange af jer nok har set som Bring rundt omkring, har seriøse planer om at gå ind på det danske marked med udbringning til private. De er netop gået i gang i Sverige og der giver de Posten kam til håret. Jeg bruger dem også selv når jeg sender pakker fra Sverige til Danmark og lad mig sige det sådan at jeg sparer 40-60% ift. hvaf det koster mig at sende pakker fra DK til DK..
|
Har der ikke snart i mange år været tale om at det norske postvæsen skulle på det danske marked :/?
Erdogan77:Jeg bruger dem også selv når jeg sender pakker fra Sverige til Danmark og lad mig sige det sådan at jeg sparer 40-60% ift. hvaf det koster mig at sende pakker fra DK til DK..
Vl det sige du sender 5 kg fra Sverige til Danmark for ca. 30 kr, Med modtagerkvitering?
Jimmy