Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PostDanmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nyt til alle jer der er ved at være trætte af PostDanmark's priser på udbringning af privat pakker. Især de nyeste takster pr. 01012009 er jo vanvittige. Men det er jo hvad det fuldstændige fravær af konkurrence fører til.

PNL der fusionerede/blev opkøbt af det norske postvæsen og som mange af jer nok har set som Bring rundt omkring, har seriøse planer om at gå ind på det danske marked med udbringning til private. De er netop gået i gang i Sverige og der giver de Posten kam til håret. Jeg bruger dem også selv når jeg sender pakker fra Sverige til Danmark og lad mig sige det sådan at jeg sparer 40-60% ift. hvaf det koster mig at sende pakker fra DK til DK..

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:19

Har der ikke snart i mange år været tale om at det norske postvæsen skulle på det danske marked :/?

Erdogan77:
Jeg bruger dem også selv når jeg sender pakker fra Sverige til Danmark og lad mig sige det sådan at jeg sparer 40-60% ift. hvaf det koster mig at sende pakker fra DK til DK..

Vl det sige du sender 5 kg fra Sverige til Danmark for ca. 30 kr, Med modtagerkvitering?

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 10:28

Har du fået oplyst hvad prisstigningerne på pakker kommer til at blive i 2010?

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:21

Det vil sige at jeg betaler en fast pris for alle pakker op til 30 kg. Så det ender deromkring, da vi sender varer i hele spektret, altså fra 0,5 til 30 kg.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:47

Erdogan77:
Det vil sige at jeg betaler en fast pris for alle pakker op til 30 kg. Så det ender deromkring, da vi sender varer i hele spektret, altså fra 0,5 til 30 kg.

Ja, så røg fordelen jo nok desværre for en del webshopejere :(. Må vi høre hvad prisen er pr. pakke?

Jimmy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)