jeg er i gang med at fuldføre min markedsføringsøkonomuddannelse og derfor skal plages med en hovedopgave som mange andre. :) er hellere ej i tvivl om, at mange herinde også har lavet en.
Min hovedopgave handler udelukkende om marketing, pest, swot, porter, vækst, osv. :)
Jeg er godt halvvejs, og vil derfor høre om der er en herinde der måske skulle have lyst til at hjælpe mig med den? evt. læse det jeg har skrevet igennem indtil videre, give feedback om rettelse, tilføjse osv. Jeg har ikke rigtig andre jeg kan henvende mig til, da ingen af mine venner fatter en brik omkring dette.
Brug skolens databaser... det er KEY til at lave en god opgave og lærerne elsker det. Brug din vejleder, han/hun kan hjælpe dig et langt stykke af vejen.
Jeg skrev min sidste år, på samme uddannelse som dig, dog valgte jeg at rejse til england i perioden, så jeg skulle skrive den på engelsk og med de engelske regler, så den ville ikke kunne hjælpe dig... :)
Men held og lykke! :)
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Jamen min opgave drejer sig mere eller mindre kun om virksomheden. Interne/eksterne situation osv.
Jeg er 23 år og ved at være uddannet på i Randers.
MIn arbejdsmeto - at nå blive færdig inden d. 20 maj. Lige pt er jeg oppe på 23 sider ud af 45 ca. Jeg er kommet godt omkring ekstern situation. Du har vel ikke msn?
Har set mig omkring på deres web-site ser spændende ud arbejder du selv der ?
Vil du fortælle om din problemformulering til opgaven - hvad det er du vil udføre din opgave i og om - et bestem udvalgt område eller hele virksomheden ?!