Vi er et nyopstartet rengøringsfirma med fokus på erhvervsrengøring indenfor kontor, supermarkeder, industri mv. Vi har grundlæggende brancheerfaring, bla. indenfor rengøringsmidler, maskiner og hjælpemidler, da vi begge har arbejdet som leverandører til rengøringsbranchen i flere år, og har drevet og ledet virksomheder indenfor forskellige brancher i flere år.
Det vi søger er detaljeret materiale omkring hvordan man udfærdiger kontrakt, tilbudsgivning, omkostningsberegninger, plantegninger og alle andre former for relevant detaljeret materiale og erfaringer.
Al henvendelse er meget velkommen, enten her på siden eller via email: limpotten@yahoo.dk
Jeg har haft rengøringsfirma i 12 år, men som jeg ønsker afviklet, da jeg gerne vil søge ansættelse i et rengøringsfirma, fremfor at fortsætte som selvstændig. Jeg har drevet firmaet som en enkeltmands virksomhed, og er derfor vant til at have med alle funktionerne, af den daglige drift at gøre.
Hvis dette kunne have jeres interesse, står jeg til rådighed for yderligere information.