Vil blot høre, om der er andre der har problemer med at få iTunes til at opdatere listen med podcasts fra Thorborg.tv? Itunes hos mig melder fejl og siger adressen ikke findes. Har forsøgt at melde mig til podcastene via iTunesStore, men det hjælper ikke på problemet.
Google har ændret på nogle ting i Feedburner og det fucker alles ting op i øjeblikket. Så sig pænt tak til Google, de skulle have en fucking glødende pæl op i røven!
Google har ændret på nogle ting i Feedburner og det fucker alles ting op i øjeblikket. Så sig pænt tak til Google, de skulle have en fucking glødende pæl op i røven!
Dbh Martin
Okay, så forstår jeg bedre. Jeg har også bøvlet med at få skidtet til at fungere her mens jeg er på ferie i Thailand, men har endnu ikke fået Itunes til at makke ret. Vil det sige at vi må vente på at Google løser dette problem, eller kan man selv gøre noget?
Martin, er det muligt at du kan fikse det således at alle dine podcasts kan downloades til ens Iphone? Du har en 3-4 stykker af de lidt ældre, som ikke lader sig downloade til ens fon. De ligger sig godt nok over med billede osv, men der er ikke noget indhold heri