Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceoverskrift: Dumt eller sjovt?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en annonce til Iværksætterhåndbogen 2009, og vi her på kontoret kan ikke blive enige: Er overskriften sjov eller håbløs (jeg paster hele annoncen ind af hensyn til sammenhængen):

Regnskab med støttepædagog

Du kan det hele selv!

Jo mere, du kender til dit regnskab, jo hurtigere kan du reagere, når der sker ændringer i din virksomhed. Uanset hvem, der bogfører dine bilag, er du altid selv ansvarlig over for SKAT.

Hos Inloco Regnskab kan du være med i hele processen fra bilagsregistrering til årsregnskab.

Vi kan lære dig at bogføre dine egne bilag, eller du kan bogføre dem sammen med en af de erfarne bogholdere. Vi kan også gøre det hele for dig. Der er frit valg på alle hylder.

Læs mere på http://inloco.dk eller ring til os på tlf. 3333 0102.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:23

Jeg syntes helt personligt godt om det. Det er catchy, og hænger fint sammen med teksten.

- hvem siger at man ikke må være lidt friske bare fordi man arbejder med regnskab? :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24

Jeg synes, den er fin.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:04

Takker. Hvis jeg slet ikke kan finde nogen, som er imod, er der jo ikke noget at være i tvivl om :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14

Sjov og catchy :-) ..

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 10:15

Hej Anette,

Jamen så må jeg jo hellere komme med et lille host i forhold til titlen Smile

Med den titel ville jeg være bange for at dele kunderne over i 2 segmenter.

Dem under 35 som ville syntes at den var sjov og ok, og så dem over 35 som ville føle sig stødt over at skulle tilbydes en "støttepædagog"

Husk at ordet "pædagog" stadigvæk i mange kredse forbindes med noget negativt og et nødvendigt "onde". (kilde: min kone som er pædagog)

Jeg tror personligt at jeg ville styre lidt udenom, da jeg helst vil have seriøse tekster, fremfor sjove tekster, i forbindelse med min virksomhed.

(ovenstående gælder ikke privat Big Smile )

mvh

Lars H.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:21

Jeg synes overskriften er fin og passer godt til teksten, som tilbyder at assistere med bogføringen.

Jeg tror ikke, at man mister ens sans for godmodig humor, blot fordi man fylder 35 - men nu er jeg heller ikke deroppe endnu, så det kan være jeg skifter mening til den tid Wink

Mvh,
Michael

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:36

Jeg er over 45 og jeg synes, den er fin. Kunne sagtens appellere til mig, som kan det hele (med en lille smule hjælp) Big Smile

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 10:45

Hej Lars

Jeg tror mere, man deler segmentet op i dem, der har humor og selvironi - og dem, der ikke har. Hvilke kunder vil man så helst have :-)

mvh

Lars

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 10:46

Undskyld, jeg mente = mvh Birte

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)