Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg gerne vil sende nyhedsbreve ud til mine brugere, hvorledes gøres dette så?

Er det "bare" at taste alle mailadresser ind i mit mailprogram fra Surftown, hvor alle brugeradresserne så bliver vist hos hinanden eller er der en anden måde at gøre det på?

Og kan man bare smide sit logo ind i mailen, når man skriver nyhedsbrevet?

Hilsen

Janus

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv ebrev.info - der kan du lave noget virkelig fedt, det ser godt ud, og der er ikke noget med at de kan se mailadresser osv..

plus du kan se statistik på læsningen, hvad de klikker på osv.
Jeg har brugt det flittigt, og synes det virkede fantastisk :)

Mvh Christian 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:31

Dit forslag med at sætte dem ind så alle kan se hinandens adresser sender dig direkte ud i problemer med datatilsynet, forbrugerombudsmanden og markedsføringsloven.

Så den fremgangsmåde kan på ingen måde anbefales. Smile

Du kan dog selv sende dem ud fra dit mailprogram ved at indtaste adresserne i BCC feltet, men når du sender dem ud sådan, så har du ingen statistik på om dine modtagere rent faktisk læser dine nyhedsbreve, der vil jeg helt klart anbefale dig at bruge www.ebrev.info hvor du nemt kan se hvilke brugere der har klikket på hvilke links i dit nyhedsbrev, og hvem der egentligt har læst dit nyhedsbrev.

Prisen er ganske overkommelig og jeg ved at eBrev også er her på Amino og ofte er klar med et godt tilbud.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:31

Vær opmærksom på, at netop Surftown har en brgrænsning i antallet af modtagere på mails sendt fra deres webmail (for at undgså spam)

Hilsen fra Hanne

NetMama.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:35

Anders Christensen:

Prisen er ganske overkommelig og jeg ved at eBrev også er her på Amino og ofte er klar med et godt tilbud.

Vi har altid et godt tilbud - alle Amino-brugere får kvit og frit 5.000 B-frimærker (værdi, 600 kr.), hvis Amino-brugernavnet skrives i kommentarfeltet ved oprettelsen. 5.000 frimærker svarer til 5.000 e-mails - har du en liste med 500 modtagere på, kan du altså sende 10 nyhedsbreve før du skal betale for brugen af systemet. :)

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:35

Tak for hurtig respons og svarBig Smile Jeg kigger på ebrev!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)