Jeg er enig i at vi skal finde en løsning. Lige nu vil jeg gerne give ham noget, for noget har han jo lavet, men ikke 50% fordi det er totalt ulogisk. Jeg er ikke en løber fra mine løfter MEN jeg gider heller ikke forære en formue til en der faktisk ikke laver noget. Han er igang med at finde totalt absure løsninger for at lave mere, men nægter at røre nogen form for administration, hvilket gør det temmelig svært når man er iværksætter. Jeg har lige fået besked på han ikke kan arbejde onsdag til søndag i næste uge fordi han skal lave noget med familien. det er bare ikke iværksætter-ånd. Det er en fordel for mig lige nu at alt er i mit navn så jeg kan holde på det arbejde jeg selv lavet. Det er så også mig der står med risiko og al verdens ting ellers. AV |
Det er faktisk i ganske få tilfælde at det fungerer at være flere om en virksomhed. Langt de fleste går fra hinanden på et eller andet tidspunkt - og det er sjældent som bedste venner efterfølgende.
I forhold til det du fortæller vil jeg give Flemming ret - ud med ham i en fart.. det bliver ikke bedre!!! Hvis du har det bedst med at han får noget får det han har lavet indtil nu, så kan i jo udregne en timepris for det i har tjent indtil videre kontra timeindsatsen fra hver. Tag en snak med ham om problematikken og se om i kan finde en fælles løsning på at gå hver til sit i mindelighed.
Din virksomhed bliver aldrig god hvis i har problemer, yder forskellig indsats og hele tiden skal slukke brande for at få det til at hænge sammen....
Mange hilsener Helle