Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Axapta

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Er der nogen herinde der har haft erfaringer med programmet Axapta. Kan i fortælle mig de stærke og svage sider ved programmet.

Jeg glæder mig til at se jeres svar.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Fra  FusionDynamics Skrevet kl. 21:38

Det er et meget overordnet spørgsmål Smile

Det kommer helt an på, hvad du forventer af programmet, og skal bruge det til.

Det man kan sige om det er, at det indeholder rigtig mange funktioner til at understøtte et hav af forskellige virksomheder.
Derudover indeholder det et udviklingsmodul, så programmet kan rettes til, så det passer til den enkelte virksomheds ønsker.

Historisk set har Dynamics AX (som programmet nu hedder) været specielt stærkt på køb, salg, lager og produktion, men har også en del andre moduler med mere avanceret lagerstyring mm., men det ved AX-konsulenter mere om.

Min egen rolle omkring Axapta er udviklingsbaseret, og det vil fx være hos mig, I kan få lavet tilretninger til en evt. Axapta-løsning.

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:08

Hej

Vil give Søren helt ret i hvad du forventer af programmet og hvad skal du bruge det til - hvilke moduler skal du bruge ?

Jeg har selv arbejdet i Axapta i nogle år og arbejdet med Financial , og synes de ligner hinanden meget, men igen hvad er dit behov og hvad skal du bruge det til

Hvis du har et lille firma ville jeg ikke vælge Axapta

Nicolai

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 19:41

Axapta er ret produktionsfokuseret efter min mening - styklister, workorders etc.

Jeg syntes det var trægt og besværligt at arbejde med - virkede lidt som windows 98  -version på version ind til det virkede ustabilt.

Vi kører selv PeopleSoft på mit arbejde, og det synes jeg er langt mere letflydende og stabilt at arbejde i.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)