Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - så er den gal igen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad nu?! Har installeret seo all in one og aktiveret det. Og pludselig har bloggen ikke som før kun en lang menu til højre, men desuden rullegardiner, der endda sidder skævt! Jeg går ud fra, at det er pga det nye plugin - ikke?
tak for hjælp derude

www.projekthæftet.dk

louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:56

Hej Louise

Det lyder mærkeligt - har du eventuelt forsøgt at deaktivere plugin´et igen og se om det ændrer på noget?

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 14:10

Ja, det har jeg.. ændrer ikke noget. Mon det burde slettes? Det skal siges, at jeg ikke er helt sikker på, at problemet startede med plug in'et, for jeg havde netop flyttet om på nogle sider og poster i begyndelsen af dokumentet.. skal bloggen ikke begynde med en post?

tak for dit svar:) louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:29

Har svært ved at tro, det er selve plugin´et der har skabt problemerne - kører det også selv, og for mit vedkommende skete der ikke sådan ved aktivering deraf... Muligvis det ligger i omrokeringerne, men skal ikke vide mig sikker på det, men ved ikke om du allerede har været derinde, men der kan være god hjælp at finde til en løsning på det danske Wordpress forum.

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 14:38

ok, jeg har lagt spgsm ud på den engelske side.. jeg prøver den danske supportside ogsåSmile

hej igen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)