Målet for kontorfællesskabet : duckyard var at samle e-iværksættere, med kompentencer inden for internet og specielt e-handel, hvor der dels kunne spares dagligt men også laver projekter i fællesskab. De første mindre resultater er set løbende - men det første større projekt er vi netop blevet færdig med og vil gerne have lidt feedback fra jer på resultatet. Kort om projektet, så har vi samlet en ide der desværre blevet tabt på gulvet og gik lidt i stykker. Ideen er at skabe en butik for rigtige mænd - kun med værktøj. 13.000 forskellige af slagsen. Kig ind i vores butik, hvis du får lyst til at gennemfører en bestilling, så bare sig til - så annullerer vi den. Kig ind på e-Værktøj.dk Hvad kan vi gøre bedre? |
Hej!
Har kun kigget ganske kort på siden - og det ser skam godt ud.
Det er jeg lige falder over er en design detalje:
Oppe i øverste højre hjørne af siden, har I det her værktøjsbælte. Jeg synes det ser forkert ud - kan ikke sætte fingeren præcist på hvad det er der er galt. Den er måske for lille eller for gemt, det er også meget plads mellem logoet og bæltet. Det er selvfølgelig en lille ting, men blev der gjort mere ud af toppen, ville siden nok fange min opmærksomhed lidt bedre ;)
Alt fra mig.