Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder indenfor søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere..

Jeg har fornyligt fået fremstillet følgende hjemmeside til mit nystartede firma:

www.fredericia-papirisolering.dk

Jeg er glad for hjemmesiden, der på nuværende tidspunkt opfylder mine krav til en firmahjemmeside. Desværre har jeg konstateret at placeringen på søgemaskinerne ikke er så høj som ønskeligt, hvilket jeg selvfølgelig ikke kan leve med.

I et forsøg på at dygtiggøre mig på området har jeg læst en række forskellige tidligere indlæg herinde på Amino, samt downloaded og læst SEO-LEX light bogen af Thomas Rosenstand herinde fra. Jeg føler mig nu bedre klædt på og klar til at kaste mig ud i søgemakineoptimering på et "amatør" niveau.

Men før jeg kaster mig ud i arbejdet har jeg følgende spørgsmål:

Er der ting ved hjemmesiden der vanskeliggør eller måske helt umuliggør søgemaskineoptimering?? Her tænker jeg på opbygningen af siden, programmeringssprog eller hvad der ellers kan være galt. Eller er det bare at kaste sig ud i det?

Og skulle der samtidigt sidde nogle med nogle specifikke gode råd til hvad jeg først og fremmest skal se på, modtager jeg det selvfølgelig meget gerne.

Og så lige en sidste ting. Jeg har fået installeret Google Analytics på siden, Analytics har ændret sin status til at den "modtager data", men der sker ingenting mht statistik..selvom jeg jo ved at siden har haft besøg. Kan jeg ha gjort noget forkert i installationen af Analytics eller er det blot at være tålmodig? Analytics blev installeret igår og Google har ændret stautus til "modtager" idag.

med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:00

Brug <h2> til dine underoverskrifter... fald jeg lige over :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:06

Hej Flemming

Dine URL'er er fine og html-koden OK. Som du nok allerede ved skal du have unikke titler på de enkelte sider. Dv.s ordet papirisolering skal indgå i titlen på papirisolering.html.

Lav en søgeordsanalyse på https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal, og så vil jeg anbefale at du laver specifikke informationssiderpå ord som hulmursisolering, gulv isolering, billig isolering osv.

God arbejdeslyst

Mvh Jesper Jørgensen 

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:22

Hej til jer begge

Tak for jeres tid og jeres indspark. Jeg er glad for at ingen af jer melder om at siden er umulig at søgemaskineoptimere på, så nu er det bare at gå igang med arbejdet. Jeg vil hurtigt få kigget på jeres nævnte anbefalinger.

Hvis der er andre med indspark er de selvfølgelig stadig velkomne.

Mht Google Analytics var det blot et spørgsmål om at være tålmodig. Den skulle lige bruge et døgns tid på at komme i omdrejninger, men er nu i fuld gang med at registrere data Smile

Flemming

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)