vil lige høre jeres mening om min side prasanna-style.dk |
Her kommer lige et link, saa alle ikke behoever kopiere linket.
vil lige høre jeres mening om min side prasanna-style.dk |
Jeg kan godt lide designet, da det er behangeligt at kigge på. Ikke nogen vilde farver, dog irriterer opløsningen på dine forsidebilleder mig. Indholdsmæssigt skal du nok slappe lidt af med dine smileys :-).. Kiggede hurtigt forbi, men mit indtryk var positivt overfor den simple stil. |
Siden som sådan er ganske pæn jo, men vi komme jo ikke udenom at det er en template fra iWeb. Det i sig selv, er jo heller ikke en dårlig ting, men jeg synes måske at hvis siden skal bruges som firma hjemmeside, så virker det en smule uprofessionelt. Skal siden dog bruges som hobby hjemmeside, jamen så er den jo ganske fin. Giver Klaus ret i, at du nok bør passe på med brugen af smilies, og så skimmende jeg den hurtigt igennem, og stødte på nogle stave/tastefejl. |
Vi er nok ganske få som bemærker dette Mange gange er det at bruge en skabelon væsentligt bedre end selv at kaste sig ud i noget uden web design kundskaber. |
Jeg synes det er et flot site. Lækker baggrund, gode farver og ro på hele siden. Men det største problem er nok, at jeg ikke rigtigt kan se hvad formålet er. Er det en salgskanal for at få nogle jobs som stylist? Er det en personlig hygge-side? Er det en side du har lavet for at finde prøve-modeller? Hvis du har lavet siden for at finde jobs som stylist - så mangler du nok at uddybe hvad du kan tilbyde. Det er fx. ikke nemt at finde ud af, om du vil sælge dig selv som personlig mode-styler eller som makeup-artist. Måske du skal overveje at uddybe det yderligere. Så er der så alle stavefejlene...dem ville jeg godt nok få rettet hurtigt:-) /Rikke |
Hej Kim Hvis jeg lige må komme med 2 ting: 2) De billeder du bruger på forsiden.... ikke bedste opløsning... men vigtigere; har du rettigheder til at benytte dem? - tænker f.eks. på Jack Sparrow? Held og lykke med det... Mvh Michael
|
Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT
Hejsa Det er en fin side, og du virker som et dejlig person med en meget positiv holdning til stil og mode. Men skru for søren ned for aaaalle de smileys i alle dine tekster. De er slet slet ikke nødvendige, og teksten kommer til at ligne en hyggemail til en ven eller lign. Væk med dem - dit budskab er positivt nok allerede. Har du i.ø. overvejet at tilbyde dig til venindeaftener for f.eks. gymnasiepiger? Jeg tænker på det fordi du virker frisk og som om du ikke forventer at folk skal bruge mange tusinder på mode for at "lege med dig". Det kunne måske være et sjovt koncept, om mange unge ville måske være glade for input til hvad der lige passer til deres krop og udseende. Mkh
|
Konsonans - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk