Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

igang som teknisk designer lærling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tog for nylig en udd som industriteknikker og vil gerne bruge denne erfaring til at komme videre med udd.

jeg ville gerne igang med at udd. mig til teknisk designer men jeg ved ikke hvor jeg skal søge læreplads henne. jeg bor på sjælland men er villig til at køre over længere afstande.

er der muligvis nogen er kan hjælpe mig til hvor jeg ville være stillet godt med at søge må i meget gerne skrive på min mail adr.

Mvh. Andreas vind

vind220487@hotmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Hej tillykke med uddannelsen og fedt at du har mod på at læse videre.

Jeg vil klart anbefale dig at skrive noget mere om dig selv, hvad du er for en, hvad kan du, og ikke mindst hvad får en eventuel ny arbejdsplads ud af at ansætte dig.

Giv folk lidt mund godt, så de får lyst til at tage kontakt til dig :;) og især i disse tider, vær på dupperne.

Held og lykke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:22

Troede enlig ikke at man læste vidre til teknisk designer ;-) 

Er selv teknisk designer og kan huske da jeg skulle søge elevplads fik vi et link på skolen, hvor man kunne gå ind og se alle virksomheder i danmark som var godkendt til at have elever og hvor mange de var godkendt til og hvor mange de havde.

Men kan ikke huske hvad linket hed, men skolen burde kunne hjælpe med det, måske teknisk landsforbund også.

Jeg fik fornemmelsen at der var ikke ret mange virksomheder som havde elever, selvom der er rigtig mange virksomheder som er godkendt til det.

Men prøv jobindex.dk der har jeg set nogle firmaer som søger elever, de seneste uger, bla. vestas, godt nok ikke i dit område, men måske du er helt at der er nogle der søger på sjælland også.

Skal du enlig ikke i skole først...... sådan startede vi ihvertfal med 1 eller var det 1.5 år i skole først, før vi kom ud som elev.

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:49

jo hvis det er helt rigtigt skal man starte på skole men ved man kan starte i mester lære men det er bare lidt sværre men tilgengæld slipper man også for S.U.èn:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)