Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:57

Godmorgen.

Linket virker ikke!!

"Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@intimate.dk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.63 (Unix) mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 mod_jk/1.2.25 Server at www.intimate.dk Port 80"
Kontakt evt. dit hosting selskab!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13

Så virker linket.

Jeg syntes i mangler at sætte et mere personligt præg på designet af jeres site.

Vis flere produkter på forsiden, folk har ikke noget imod at scrolle ned på et site.

Lav kategori for "nyheder" lav katogri for "bestsellers" / "Top 10"

Få lavet banner med reklamer for jeres mærker/produkter/site (ex. fri fragt over 800 kr) 

Få lavet en menu link der hedder "Betaling og forsendelse" og skriv om sikkerheden ved at handle hos jer og alt omkring forsendelse.

Vis en størrelses guide under hver enkelt produkt, det gør stort set alle der sælger tøj produkter.

Når jeg klikker på linket "hjælp" i højre hjørne virker linket ikke. Der må simpelt hen ikke være døde links på sitet.

Syntes også load tiden er en smule langsom.

Lav en kundeklub hvor kunder opsparer penge ex. 5 % af alle køb som bliver udbetalt 1 gang årligt på et gavekort, som er gyldigt i 3 måneder. I stedet for "Spar 10% v/ køb for mindst kr. 1.000,-"

Og når i lavet fx. tilbudet " Spar 10% v/ køb for mindst kr. 1.000,-" lav det som et banner, syntes jeg virker meget bedre. 

Generelt linger det meget en standard opsætning af en shop, har i overvejet brug af løsninger som "dandomain" eller lignende?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:20

Opfyld brugernes forventning! Hvis man ser bort for jeres produkter på forsiden udstråler jeres design slet ikke "lingeri".

Udnyt jeres niche, pir manden til at købe et sæt undertøj til damen, få kvinden til at tænke "Wraauh - tænk hvis jeg kunne se sådan ud med Intimate.dk's undertøj!"

Og ellers er jeg enig med Lars, vedr. guide til størrelser og hans andre forslag.

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:39

Hej Intimate

Lækker flash-video på forsiden øverst til venstre. Tror nok 'manden' bliver lokket nu.

Lad filmen køre i loop eller afslut med et flot billede, der bliver stående el. lign. - man ser blot et sort område, når filmen er færdig.

Hilsen Oliver

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:47

Vi er igang med at ændre på farverne på siden og der kommer også et nyt logo...

Vi har fået rettet de fleste fejl - håber vi... så ligeså snart den er helt færdig vender lige tilbage med en ny melding..

men vi arbejder på stærkt på sagen.. Big Smile

/ Intimate.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)