Vi er to som prøver at starte et nyt diskotek op i Middelfart. Grunden til, at det er den by er, at der i Middelfart kun lægger et diskoten ved navn Buddy Holly og derfor synes vi at byen trænger til fornyelse. Middelfart er også centravt Danmark.. Men vi søger en som vil putte penge i projektet. Vi søger efter et lokale, en bygning eller grund i Middelfart og håber at du/I kunne hjælpe med dette. Ønsket/drømmen er meget stor. Jeg har meget erfaring inde for matematik og vil derfor være oplagt til at stå for økonomien og bestilling af diverse ting. Du er selvfølgelig velkommen til at hjælpe til! Min mail er: daesk@me.com. Kontakt mig meget gerne. |
Hej,
Det er dejligt at se at der stadig er initiativ i dagens ungdom. Det lyder spændende med et nyt discotek i Middelfart, men det er vist desværre ikke at have lyst og drømme.
Må jeg foreslå, at I laver en forretningsplan på projektet, indeholdende budgetter og driftplaner, derefter skal i nok søge efter en partner med nogen erfaring i discoteksdrift. Det er en svær brance at blive iværksætter i.
Good luck!