Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide eller ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kommer vel alle engang imellem i tanke om noget vi selv syntes er smartBig Smile

Men lidt kritik vil jeg gerne have.

Her kommer det såStick out tongue

Jeg arbejder i en masse solcentere og ikke særlig mange af dem har automater oppe med vand, frugt, snickers og alt sådan noget.

Så kunne jeg godt tænke mig at vide om "i" tror der er lidt forretning i at sætte sådan nogen op.

Eller bliver de bare ødelagt? 

SunClean. Regøring af solcentre.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:48

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle ødelægge dem? De fleste solcentre har camera, og hvis folk vil lave herværk er det da sjovere at smadre selve solen? Frem for en kedelig automat der er alle steder hehe? Så tror nu ikke dette ville blive et udbredt problem.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:54

Hej Sunclean

Det er svært at sige, jeg tror mange af de mennesker der tager sol altid gør det mens de er på farten, sådan er det ihvertfald med mig, så et eller andet sted så er man lidt stresset over det selv om det faktisk kun tager 10 min inden du er ude igen, det næste er hvordan er fordelingen mellem mænd og kvinder, for du får næppe en solarie kvinde til at trække en mars eller snickers, men som du skriver så kunne det jo også være vand eller frugter, ideen er slet ikke så tosset, du skal nok bare prøve at undersøge hvad de andre automater sælger i netop din sol seson, for de ved hvad de gør på de forskellige årstider

men ideen er slet ikke så tosset

Held og lykke med projektet

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:03

Hej

Prøv at kontakte nogle af leverandørerne og hør hvad de mener om ideen ! personlig kan jeg godt se ideen som en super ide ! Men du skal jo tænke på hvad automaterne koster og hvor lang tid det vil tage at tjene dem ind !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:24

Ideen er da ikke dårlig.

Der er bare en del ting der skal overvejes, skal det være ting man spiser i solcenteret eller noget man tager med.....

Det hvor jeg kunne se ideen kunne være når folk har 5 minutters ventetid på at der bliver ledigt. så kunne jeg da godt finde på at tage en ??? ja jeg ville nok sige kaffe, men det er jo ikke så nemt, med vand mm.

Ulempen ved solcentre er at de fleste af dem jeg har set ikke har ret meget ekstra plads og de er ikke specielt hyggelige, det handler mest om at have flest mulige solarier på færrest kvm.

men det er bestemt en ide der bør arbejdes videre med.......

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:53

Jeg tror, som der også allerede er blevet sagt, ikke at kvinder lige napper en marsbar efter en tur i grillen. Når man tager solarie gør man det for at forbedre ens udseende, så tror jeg marsbaren ville være malplaceret. Mht. frugt er idéen god, men der er et stort MEN - frugt holder sig jo ikke særlig godt, og jeg tvivler på at det er noget du vil sælge i vildskab af. Kildevand er efter min mening en helt ok idé - når man vælter svedende ud fra solariet er det jo ikke helt tosset lige at kunne kvæle en halv liter koldt vand, men lad være med at lave det for dyrt, for så venter folk bare til de kommer hjem, som der også allerede er nævnt er det ofte noget man gør på farten!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:04

Hej

God idé!

Lav en aftale med byens bedst besøgte solarium, hvor du får lov til dagen igennem at lave en kundeundersøgelse. Spørg, hvad de kunne tænke sig at kunne købe og hvordan.

Go for it!!!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:09

Anders Dalsgaard:

Jeg tror, som der også allerede er blevet sagt, ikke at kvinder lige napper en marsbar efter en tur i grillen. Når man tager solarie gør man det for at forbedre ens udseende, så tror jeg marsbaren ville være malplaceret. Mht. frugt er idéen god, men der er et stort MEN - frugt holder sig jo ikke særlig godt, og jeg tvivler på at det er noget du vil sælge i vildskab af. Kildevand er efter min mening en helt ok idé - når man vælter svedende ud fra solariet er det jo ikke helt tosset lige at kunne kvæle en halv liter koldt vand, men lad være med at lave det for dyrt, for så venter folk bare til de kommer hjem, som der også allerede er nævnt er det ofte noget man gør på farten!

Kan kun give Anders ret, en flaske kølig vand er nok det eneste jeg kunne lokkes til at købe efter et solarie besøg. og der skal da være solariets navn på vandet!!! reklamevand koster ikke alverden mere...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:35

Super idé. Jeg tror centrene vil ærge sig over at de ik selv kom på den. Ville klart selv købe vand hvis man kunne efter en tur i ovnen og vil altså ikke udelukke at jeg også kunne finde på at købe lidt snolder eller lign. Tænker også, hvad med noget proteinbarer eller lign. det er jo lidt ala. slik bare sundere og der er vel mange "pumpere" der tager sol osv. eller hvordan? Hvordan vil du selv tjene penge på den her idé, du skal vel ikke bare give den væk til centrene. Hvad med at spørge om du må leje en kvadratmeter hos dem og evt. selv skaffe en automat? Hvis det så går godt med den første kunne du overveje at udvide.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:52

Selve iden er nok ikke så tosset, men hvis det udelukkene er sol centre som er målgruppen, skal du tænke på hvor mange sol centre der findes i danmark om eks. 5 år, jeg tror at flere vil droppe solarier og leve med at være mere blege, for at undgå hudkræft som flere unge har fået.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)