Hej Amino.
Min makker og jeg går med tankerne om at starte et site, men har (desværre) ikke de store evner IT-mæssigt, derfor dette indlæg.
Vi ønsker et tilbud på at få opbygget et site helt fra bunden. Sitet skal have følgende:
Selve grafisk skal sitet ikke være noget overvældende. Det skal være enkelt og lige til at gå til.
Jeg håber, at denne beskrivelse af sitet gør det muligt for en eller flere at komme med en mulig pris, og jeg forstår udemærket hvis det er svært at komme med et bindende tilbud inden man har hørt yderligere. Vi vil dog gerne forsætte, sålænge som muligt, med at holde kortene tæt til kroppe, hvorfor vi også gerne ser nogle prisintervaller, bare så vi har noget at forholde os til.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Mvh DMZ
|
dba.dk har ikke noget med betaling for oplysninger
Du bør forøvrigt være meget mere specifik i din angivelse af funktionalitetskrav, f.eks. er det meget uklart hvordan betalingen skal ske, hvad man betaler for, hvad der skal rates osv.
Det vil være noget der vil være rare informationer at have for tilbudsgiver for at kunne overskue hvad der rent faktisk skal gives tilbud på. (og en sikkerhed for dig på at du rent faktisk får det produkt ud af det som du ønsker)
En bil er jo desværre heller ikke blot en bil - Det samme gælder "brugerlogin" og "ratingsystemer"