Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et tilbud på at opbygge en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Min makker og jeg går med tankerne om at starte et site, men har (desværre) ikke de store evner IT-mæssigt, derfor dette indlæg.

Vi ønsker et tilbud på at få opbygget et site helt fra bunden. Sitet skal have følgende:

• Bruger-login, altså således at den enkelte bruger kan oprette en profil, hertil også mulighed for at poste et billede af sig selv.
  • Et rating system, altså noget tilfredshed måling. (Har man været tilfreds, mindre tilfreds, ovenudlykkelig osv.)
  • Et betalingssystem, således at brugerne skal betale for at få visse oplysninger. Lidt ligesom dba.dk, hvor man skal betale for at få visse kontaktoplysninger.

Selve grafisk skal sitet ikke være noget overvældende. Det skal være enkelt og lige til at gå til.

Jeg håber, at denne beskrivelse af sitet gør det muligt for en eller flere at komme med en mulig pris, og jeg forstår udemærket hvis det er svært at komme med et bindende tilbud inden man har hørt yderligere. Vi vil dog gerne forsætte, sålænge som muligt, med at holde kortene tæt til kroppe, hvorfor vi også gerne ser nogle prisintervaller, bare så vi har noget at forholde os til.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh DMZ

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:15

dba.dk har ikke noget med betaling for oplysninger Wink

Du bør forøvrigt være meget mere specifik i din angivelse af funktionalitetskrav, f.eks. er det meget uklart hvordan betalingen skal ske, hvad man betaler for, hvad der skal rates osv.

Det vil være noget der vil være rare informationer at have for tilbudsgiver for at kunne overskue hvad der rent faktisk skal gives tilbud på. (og en sikkerhed for dig på at du rent faktisk får det produkt ud af det som du ønsker)

En bil er jo desværre heller ikke blot en bil - Det samme gælder "brugerlogin" og "ratingsystemer"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:21

Hej

Det er noget vi kunne hjælpe jer med.

I kan se nærmere om os på www.webstudios.dk

Send mig en mail på aliza31@hotmail.com og jeg skal give dig en nærmere pris.

hIlsen

Liza

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:23

Vi kan ogsaa komme med et tilbud! Skriv mig en mail paa adam@bezot.com

MVH Adam

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:26

Så har den blå avis da taget røven på mig en gang eller to før, synes da at jeg har betalt et par kroner eller to efter et telefonnummer. :) Men lad os ikke hænge os i det.

Jeg forstår udemærket din pointe, jeg måske det lidt overfladiske beskrivelse er på grund af min manglende viden på området. Jeg ved/vidste eksempelvis ikke, at der var forskel på bruger-logins. Og mit eksempel (nok ret mislykkes) med dba.dk var et forsøg på at uddybe betalingssystemet. 

Jeg vil mægtig gerne prøve at give det en uddybende forklaring.

Bruger-login: Her skal brugerne have mulighed for at oprette en profil, lidt ligende noget netdating, men altså indeholdende deres personbeskrivende informationer, og have mulighed for at tilslutte et billede af dem selv til profilen. Ligeledes skal profilen indeholde nogle kontaktinformationer, og det er disse kontaktinformationer der skal betales for af andre brugere, hvorfor et betalingssystem.

Rating-system: Bedst beskrevet ved en reference til trendsales.dk, hvor man efter hver handel kan rate ens oplevelse af den anden handlende part, og disse rating skal kunne ses af andre brugere.

Jeg håber, at dette sat lidt klare lys på det hele, ellers giv mig endelig besked.

Mvh DMZ

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:34

Hey DMZ

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk med mere info. Så jeg på det sammen med min kollega i løbet af i morgen, og vender tilbage med et uforpligtende tilbud, hvis vi mener det kunne være en opgave for os.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:04

Hej DMZ-

Vi vil meget gerne give dig et uforpligtende tilbud.

Men jeg er sikker på at du skal rådgives lidt på området da det er utrolig vigtigt at du laver en kravspecifikation hvor du beskriver hvilke funktioner du vil have mm. Dette er for at pejle udvikleren så tæt på det du går og har i tankerene så han ikke laver noget forkert.

Jeg synes at du skal skrive en mail på info@netlabs.dk eller ringe på 72 toogtyve 26 niogtyve. Vi kører også med nogle gode iværksætter tilbud.

Venlig Hilsen

Marc

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:45

dmz:

Vi ønsker et tilbud på at få opbygget et site helt fra bunden. Sitet skal have følgende:

• Bruger-login, altså således at den enkelte bruger kan oprette en profil, hertil også mulighed for at poste et billede af sig selv.
  • Et rating system, altså noget tilfredshed måling. (Har man været tilfreds, mindre tilfreds, ovenudlykkelig osv.)
  • Et betalingssystem, således at brugerne skal betale for at få visse oplysninger. Lidt ligesom dba.dk, hvor man skal betale for at få visse kontaktoplysninger.

Selve grafisk skal sitet ikke være noget overvældende. Det skal være enkelt og lige til at gå til.

hej

bør udfra ovennævnte beskrivelse ikke koste mere end 10.000 ex moms

Inkl. design, webhotel og opsætning af betalingssystem, dertil kommer betaling til gateway og pbs.

kontakt mig : 61 79 51 18 for yderligere info.,

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)