Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af navn til website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg selv og en ven står over for at åbne et nyt website, som både skal beskæftige sig med artikler fra sportens verden. Herunder specielt fodbold og tennis, men der skal også være en sektion for e-sports.

Vi roder selv lidt rundt i navne til et website.Emner som unisport, uspoprt, yoursport

Er dog ikke helt overbevist om at nogle af ovenstående er lige det vi leder efter. Domæne-navnet behøver ikke nødvendigvis at være noget der giver udtryk for at siden beskæftiger sig med forskellige sportsgrene, men må også gerne bare have et "navn".

Er der nogle der sidder inde med nogle fede ideer.

På forhånd tak

Adam

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:10

Hej Adam

Hvis alt hvad i regner med at handle med, både nu og i nærmeste fremtid, har med sport at gøre, så synes jeg det vil være oplagt at give shoppen et navn der har med sport at gøre.

Jeg kan egentlig godt lide Yoursport, man kan også lave et fedt logo ud af Y'et.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:26

I kan jo prøve at kigge lidt på Netnationen.dk og se, om der var nogle slettede domæner der kunne bruges. Tit kan der være mange gode og inspirative.

Da jeg kan se, at jeres forslag er på engelsk kan i også prøve domænegeneratorer. Jeg vil anbefale nameboy.com og domainsbot.com.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)