Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress install af contact form ved billeder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er kunstner og vil høre om her er ne som kan fortælle mig hvordan jeg kan få en contact form under hvert maleri/billede på min (blog) wordpress

Hvad for et "plugins" kunne tilføje kontakt form ved hvert billede?

Mine "kollegaer" har disse kontakt formularer, og det er jo ret "blæret" at man ikke skal i kontakt mig siden eller information`s hvis der er mulighed for at sende en lille kommentar når "man" nu er ved maleriet/billedet.

Jeg har prøvet med div plugins, men kan ikke finde det rigtige, hvad angår wp - forum dk er det svært at få mit glemte password igen og oprette nyt medlemskab - alt respekt til mark G.Cool

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:08

Martin Dalgaard:
Mine "kollegaer" har disse kontakt formularer, og det er jo ret "blæret" at man ikke skal i kontakt mig siden eller information`s hvis der er mulighed for at sende en lille kommentar når "man" nu er ved maleriet/billedet.

Altså der er to muligheder:

1. Kontaktform (der fx sender dig en email) ved hvert billede, eller
  2. Et kommentarfelt, hvor folk kan lægge en kommentar, som alle kan læse.

Hviilken af mulighederne er det, du ønsker? :-)

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Skrevet kl. 12:02

Michael Kjeldsen:

Martin Dalgaard:

Altså der er to muligheder:

1. Kontaktform (der fx sender dig en email) ved hvert billede, eller
  2. Et kommentarfelt, hvor folk kan lægge en kommentar, som alle kan læse.

Hviilken af mulighederne er det, du ønsker? :-)

/mvh

Hej

Tak for tilbage meldingen.

Det er nok en blanding, men jeg tror personligt at de besøgende synes at kommentarfelt vil være det bedste for siden ik???

En mail kontaktform er nok også en god ide, men hendvender sig nok mere til desideret køberer "tror jeg" og da det er for at gøre

siden mere spændende syntes jeg at kommentarfelt vil virke bedst

Så det er vel et kommentarfelt ved hvert maleri jeg søger

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 15:40

Altså hvis du kører wordpress, så er kommentar-funktionen indbygget i systemet - det kan så godt være at det er deaktiveret i dit tilfælde.

Har du et link jeg må se?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Skrevet kl. 21:18

Hej Michael

Jeg har lige været i Dragør og spise, så derfor det sene svar - ja link www.artgaard.dk og jeg er klar over at kommentar er indbygget, men det som jeg egentlig gerne vil ha er en kommentar ved hvert maleri/billede fx i gallerierne ok???? jeg har kigget lidt på c form og andre plugins, men synes ikke at de er lige til at opsætte - nok bare mig.

Her er et eksempel på hvad jeg mener under "mere info" http://www.lasttouch.dk/malerier/blandet-kunstmalerier.html skulle så bare være en kommentar - ok

Håber at du har et forslag - eller ide.

Venlig hilsen Martin Dalgaard

ArtGaard kunst.Cool

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 14:18

Da en del af dine gallerier er opbygget med en såkaldt "lightbox" - den effekt der fremhæver billederne og gør resten af hjemmesiden mørk - er det ikke noget man "bare lige gør".

Det nemmeste for dig ville være, at oprette en side for hvert maleri, og så kan du bruge fx c form til kontaktformen. Alternativt kan du gå i krig med (eller finde en der kan gøre det for dig) lightbox-koden og indsætte en kontaktform. HVad du vælger er op til dig selv, og du kan bare spørge, hvis du er i tvivl om noget :-)

/mvh

Fra Odense
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:20

Ja, det vil jeg også foreslå. Eller må der være et hav at plugins som kan bruges til dette. Søger lige lidt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)