Ja en Cabriolet ville være dejligt at bytte ud med den halvrusten Ducato fra 96 :P Hvor gameml er du mattias? håber du har et godt forsikrings selvskab som vil godkende en dyr bil :)
Per: Jeg er 18. Blandt andet derfor er flex-leasing smart for mig - for når bilen kan forsikres uden afgift, løber forsikringsselskabet en meget mindre risiko.. Deraf lavere forsikringspræmie. Og du har helt ret - og til trods for flexleasing - forsikring er en stor post i mit bilbudget.
Per: Jeg er 18. Blandt andet derfor er flex-leasing smart for mig - for når bilen kan forsikres uden afgift, løber forsikringsselskabet en meget mindre risiko.. Deraf lavere forsikringspræmie. Og du har helt ret - og til trods for flexleasing - forsikring er en stor post i mit bilbudget.
ahh ja, kan du ikke lige adde mig på dexxmo@live.dk hvis du har msn eller lige smide en mail på per@bautik.dk, det lyder til du har sat dig lidt ind i det og har et par spørgsmål jeg lige vil stille dig?:)
Henning: Det gik jeg også ud fra. Var det ikke noget med en BMW ved siden af på danske plader alligevel? Jeg er sikker på vi kan finde ud af en god pris i hurtig handel, hehe..