Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af website fra dansk til engelsk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger en der kan oversætte vores website fra dansk til engelsk (US).

Vi skal have oversat tekster, som skal stå på website og mails

Desuden skal jeg have oversat noget dansk "speak". Oversætteren skal ikke speake det, men skal kunne skrive den tekst, som skal speakes af en amerikaner.

Er der nogen der har nogle erfaringer med oversættelser og hvem man skal/skal ikke vælge?

Mvh.

Brian

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kunne det måske godt virke som skamløs reklame for mig selv, men faktum er, at jeg har lavet sådan noget i et tidligere job :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg har tidligere brugt ABC sprog til oversættelser og har kun gode erfaringer med dem. så det er helt klart noget jeg kan anbefale.

Kan dog ikke sige med sikkerhed om de også levere ''speak'' oversættelser.

Patrick,

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du er velkommen til at sende link til mig med det der skal oversættes. Så får du et tilbud på oversættelse og gerne inklusiv ekstern korrektur-

Jeg har oversat flere hjememsider og sender dig gerne et par link så du kan se hvilke typer jeg har erfaring med.

mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Kan du evt. sende mig noget mere info, så jeg kan give et tilbud?
Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh

Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek www.kommunik.dk

Hun er super dygtig!

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Det er virkelig hurtig respons :)

En løsning med et firma, som kan oversætte til flere sprog kunne meget vel være interessant for os. Så det kigger jeg lige på.

Omkring priser, så har jeg snuset mig lidt frem til at mange tager pris pr. ord? Er det også jeres erfaring?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:
Omkring priser, så har jeg snuset mig lidt frem til at mange tager pris pr. ord? Er det også jeres erfaring?

Efter at have arbejdet som både oversætter, og den der ansætter oversættere, er det min erfaring, at der afregnes pr. ord, ja :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu set lidt på markedet og jeg tror de danske priser generelt ligger meget højere end jeg har mulighed for at betale for.

Jeg har kigget lidt på www.translatorscafe.com , så jeg kan bede udenlandske oversættere om at oversætte min engelske tekst til alverdens sprog for rimelige penge - Er der nogen der har erfaring med dette site?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:

Jeg har nu set lidt på markedet og jeg tror de danske priser generelt ligger meget højere end jeg har mulighed for at betale for.

Jeg har kigget lidt på www.translatorscafe.com , så jeg kan bede udenlandske oversættere om at oversætte min engelske tekst til alverdens sprog for rimelige penge - Er der nogen der har erfaring med dette site?

Du kunne jo prøve at lade mig give et tilbud?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)