Hej Allesammen Jeg har nogle ret gode produkter som jeg er igang med at udvikle. Mit svaghed ligger i markedsføring og salg af produkterne. Det er IT / web baseret produkter. Jeg søger derfor en sælger eller partner der kunne være interesseret i et samarbejde. Rollefordelingen bliver følgende med at jeg udvikler produkterne og du sælger produkterne. Der er ikke noget krav omkring at du skal investere penge, men blot investere din tid. Det vil være en krav fra min side at vi laver en samarbejdsaftale. Tilsidst vil jeg nævne at jeg også er interesseret i henvendelse fra virksomheder. Evt. interesserede kan sende mig en mail på info@qismat.dk for at høre nærmere om hvilke produkter det drejer sig om. |
Hej Badal
Jeg er lige på trapperne med min nye service, som jeg kalder Indkøbsagenten. Det går kort ud på, at firmaer kan engagere mig gratis til at sørge for deres indkøb. I den anden ende står der nogle, der får solgt deres varer/ydelser og som jeg forventer enten et engangsbeløb eller en procentsats af det salg, som de har opnået.
I denne forbindelse er det rart at have nogle spændende produkter/firmaer/personer, som man også kan gøre opmærksom på, når jeg nu alligevel køber noget andet for mine klienter. Det gælder jo helt basalt om at vække nogle endnu ikke opdagede behov :-).
Jeg ønsker ikke at stå som agent for dine produkter, blot at kende til dem, og skulle jeg så støde ind i klienter, som kunne bruge dem......
Sig til, hvis du synes, at det lyder interessant.
Michael